wécésfüzet

Hol van Nudli?

Sziasztok!

Robika ötletén felbuzdulva arra gondoltam, hogy valaki nagyon hiányzik a fejlécről...

Sokat törtem a fejem, hogy melyik film, vagy mesefigura jeleníthetné meg legjellemzőbben a mi kis vérebünk alteregóját...de nem jutottam túl messzire.
Ha van ötletetek, javaslatotok, akkor osszátok meg velünk, és akkor ezúton kezdeményezném is az oldal megálmodóinál, hogy Nudli kerüljön az őt megillető helyre a blogban. Addig inspirációnak még egy kis Nudli:

 

 

Nekem a Maszk című filmből a kutya jutott eszembe, de nem találtam egyetlen képet sem róla. Bár, ahogy a társaságot ismerem ennél jóval elrugaszkodottab elképzelések is megfogalmazódnak majd.:)

Legalábbis bízom benne.

Az alábbi képpel pedig az oldal készítői előtt szeretnék tisztelegni:)

 

Puszi és szép napot mindenkinek!

E

loisz 4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr851186820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endreandras 2009.06.15. 15:53:20

szerintem nudli legyen nudli.. csak kellene egy fasza kép róla! előre is köszi

loisz 2009.06.15. 21:59:22

Jó. Én azt hittem kötelező midnenkinek egy saját alterego, nem tudtam, hogy a négylábúak kivételek:)

kriszpi 2009.06.15. 23:12:41

szegény kisebbség...
süti beállítások módosítása