wécésfüzet

S.O.S.VAkáció!

Drága Barátaim!

Kedves Polgártársak, Elvtársak, DSKlubtársak!

A tőlem megszokottól eltérően megpróbálom nagyon röviden összefogaln, hogy mi történt eddig a nyaralás szervezésével kapcsolatban, reményeim szerint ezáltal sikerül átgördülni az eddigi passzív hozzállásotokon. (Irgum-burgum)

A Petike javasolta, hogy menjünk el együtt nyaralni idén is. Erre a korábbi években már többször is volt példa. Az eddigi tapasztalatok alapján biztonsággal kijelentehtjük, hogy nem nagyon panaszkodott senki a hangulatra, vagy arra hogy rosszul érezte magát (kivéve engem, mikor belesetem a vízbe Agárdon).

Endre már talált is egy nagyszerű lehetőséget, legalábbis ami az anyagi szempontokat illeti. A Nyaralás című bejegyzésében ezt belinkelte, de ezt én most ismételten megteszem: Link 

Én Sanyival, Andrissal, Krisztivel és természetesen Endrével egyetemben rábólintottam a helyre, mert ahhoz, hogy jól érezzük magunkat, elvileg minden feltétel adott. (Sörpad,ágy, víz, bogrács ilyesmi)

Javasoltam, hogy július 16-17-18-19-én menjünk. Ez csütörtök, péntek, szombat, vasárnap. Szerintem ez még úgy ahogy reális, anyagi, szervezési, foglalási szempontból. Ezt az időpontot eddig senki nem vétózta meg, igaz igent se mondott rá senki:).

Kérlek titeket, hogy az akinek a fent említett helyszín és időpont megfelel, hozzászólásban, posztban, e-mailben, iwiwen, vagy galambpostán keresztül jelezze.

Ez azért lenne fontos, hogy minél előbb lefoglalhassuk a helyet, konkretizálhassuk az időpontot, és körbeküldhessük az értesítést a DSK összes érintett tagjának.

A reakciókat felgyorsítandó, küldök néhány kedvcsináló fényképet az eddigi nyaralásokról:

 

  

lyenkor mindig sokat nevetünk!

 

...például Krisztin, mikor pontosan így néz ki:)

 

Finomakat főzünk, de általában ilyenkor is nevetünk, kivéve azt aki a hagymát pucolja.

 

Tény: nem mindenki bírja tartani a lépést, a gyengék hamar kidőlnek...persze másnap ők kelnek legkorábban, és boltba is ők mennek.

 

Azért többnyire kemények vagyunk...

 

Nagggyon kemények!:)

Puszi

E

loisz 2 hozzászólás
Címkék: kép írás sztike

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr361189096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malp 2009.06.16. 17:14:03

nekem jó, sőt jobb is hogy nem június.

h.sanyi 2009.06.16. 18:18:08

Nekem is jó, bár így 5napom lesz pihenni music wave után!(mondjuk nem pihenni jöttem haza):)
süti beállítások módosítása