wécésfüzet

Andris a balatonon 1.rész

 

Tegnap szembesültem, hogy él egy igazi vizimentő!

A hét eddigi napjait Vonyarcvashegyen töltöttem. Az idő jó, a strand király, semmittevés ezerrel, szállás a strand mellett közvetlen. Hárman aludtunk két szobában, korrekt.
Ma átjöttem Zánkára, ez a hely a szervezet központja. Innen mennek a környező településekre a csapattagok ellátni a nemes feladataikat. Este hétre érkeztem a faluba, tudtam a pontos címét az albinak így simán odataláltam. A történet innentől kezd érdekes lenni!
Az szállás, vagyis az annak mondott valami egy iszonyat borzasztó kajiba. A hozzá tartozó telken térdig ér a gaz, a kertben két roncs autó. A pince dugig ruhákkal tele egészen a felszinig.
A házban három szobában (kb. 60m2) hét ágyon 19en, igen, 19en alszanak egymás hegyén hátán plusz az egyik arcnak a két kutyája, amiből az egyik egy belga juhász a másik egy dog. Kérdeztem nekem hol lenne a helyem, erre be akartak fektetni egy olyan ágyba, ahol még két forma alszik. Mondtam, h inkább kihagynám és letelepedtem egy 140cm-es heverőre, ez lett az én helyem, csak annyi vele a para, hogy az előszobában van, így mindenki átjár rajtam folyamat.
A srácok, mert itt mindenki az, non-stop piálnak és mást is csinálnak...Olyanok mint mi voltuk első évben csak ezek az arcok 25 vagy annál idősebbek és elég sok nafta fér a bőrük alá. Van egy srác, ő lassan három napja nem aludt és borral tartja éberen magát és a haverjai felváltva örködnek nehogy elaludjon.
Gondolkodtam mi legyen, elsőnek jól a pohár fenekére néztem majd megállapítottam, hogy ez így nem mehet egész nyáron de nem akarok egy Xavér, Töki, Solo féle forma lenni, ugyh maradok, míg birja a szervezetem azután keresek valami más megoldást.
 

Az alábbi kép illusztráció de nem sokban tér el a valóságtól.

Kvazimir 2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr1001195268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszpi 2009.06.19. 13:43:44

megkezdtük a gyűjtést! kitartás! :D

Malp 2009.06.19. 13:51:05

Magyarország! Szállást biztosítunk! lol
süti beállítások módosítása