wécésfüzet

Nyaralás hírlevél 06.22.

Kedves Barátaim!

Úgy tűnik, hogy kezd a célegyegyenesbe érni a nyaralással kapcsolatos szerveződés.

Tehát az időpont: 2009. 07.17-07.19 (péntek, szombat, vasárnap)

A helyszín: Velencei-tó partja, Liget Velence-kemping és tábor

A RÉSZVEVŐK: Andris, Endre, Kriszti, Robi, Sanyi, Fecó, Zoli, Niki, Eszter, Petike

Meg kell még kérdezni: Pallagi Peti, Réka, Levy, Kurucz Peti barátnője,(elnézést de csak egyszer vagy kétszer találkoztam vele és nem emlékszem a nevére) Bori, Benő)

Ha ezzel a listával az időponttal és a helyszínnel, valamint az itt látható névsorral nem ért egyet valaki, azt jelezze "vagy hallgasson mindörökre".:)

Zoli!Te húztad a szádat a hely miatt. Nos, nem tudom a többiek mit gondolnak erről, de ha van kedved, időd, energiád stb. akkor szerintem nyugodtan nézhetsz másik helyet, igaziból ezen kívül nem érkezett egyéb javaslat. Én midenre nyitott vagyok, csak nekem most nincs időm szállás után kutakodni. Bár, nekem is eszembe jutott, hogy most biztosan jó áron lehet kivenni fasza apartmanokat a VElencei-tó vagy a Balaton partján, de nem volt türelmem végigbogarászni a hirdetéseket. Ha a szállás valakinek nem tetszik, vagy van jobb ötlet, akkor nyugodtan jelezzétek, csak mondjuk ezt tegyétek meg legkésőbb péntek délelőttig.

MÁS:Én vállalom, hogy megkérdezem Borikát és rajta keresztül Benőt.

A többieket megkérdeznétek ti?

Nem azért javaslok konkrét neveket a megkeresések miatt, mert szeretek feladatokat osztogani, csak szerintem a konkrétumok mindig felgyorsítják a folyamatot...meg hát, ismerem magunkat:)

Tehát javaslom, hogy Rékát a Kriszti, a Pallagi Petit a Robika, Petike barátnőjét a Petike, a LEvyt pedig itt és most én kérdezem meg arról, hogy ebben az időpontban és erre a helyszínre van-e kedve/kedvük velünk tartani? Így nektek is oké?

Jó lenne, ha ezeket a kérdéseket, mondjuk csütörtökig, péntek délelőttig tisztáznánk, és akkor pénteken már lefoglalhatnánk a helyet.

Orsit már kérdeztem: jó hír, hogy új munkája van, amit imád. Rossz hír, hogy próbaidőn van ezért nem nagyon ajánlatos szabadságot kérnie, ráadásul könnyen előfordulhat, hogy ezen a hétvégén becsúszik egy rendezvény is a cégénél...Szóval ő fájó szívvel, de úgy tűnik (bár hangsúlyoznám hogy még nem 100%) nemet kell, hogy mondjon erre a nyaralásra:(

Ha bárkinek bármi javaslata van akkor jelezzétek, ha valakit kihagytam, elírtam, hülye voltam, akkor bocs.

Szokásos kedvcsinálónak néhány kép:

 

loisz 4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr841202099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

loisz 2009.06.23. 13:17:58

EMBEREK!!!Kérlek reagáljatok, hogy akkor így rendben van a közös vakáció, szóltok-e a többeiknek, egyetért-e mindenki mindennel? stb. Megint utána lesz nyavalygás,hogy ez szar az szar amazszar, ez nincs itt az nincs itt amaz nincs itt...Pörgök itt mint kurva a lavorban, és senki nem válaszol:(
Azért sürgető a dolog, hogy időben, és megközelítőleg annyi főre tudjuk szállást foglalni, ahonyan megyünk. Köszi.Puszi.

loisz 2009.06.23. 13:18:14

EMBEREK!!!Kérlek reagáljatok, hogy akkor így rendben van a közös vakáció, szóltok-e a többeiknek, egyetért-e mindenki mindennel? stb. Megint utána lesz nyavalygás,hogy ez szar az szar amazszar, ez nincs itt az nincs itt amaz nincs itt...Pörgök itt mint kurva a lavorban, és senki nem válaszol:(
Azért sürgető a dolog, hogy időben, és megközelítőleg annyi főre tudjuk szállást foglalni, ahonyan megyünk. Köszi.Puszi.

Levy 2009.06.23. 20:10:06

Ahoy! Holnap rákérdezek a főnökeimnél, mert júli 1-től vagyok hivatalosan is műmájer, és mivel a szervezeti változás most vette kezdetét, nem tudom, hogy mennyire hosszú a póráz... na meg szebbik felemmel is egyeztetnem kell, de egyelőre 'sounds good'. És persze köszönöm a meghívást, akármi is lesz :)

kriszpi 2009.06.28. 22:22:20

hi Eszti! Réka még nem reggelt vagymi, de írta, hogy okés a nyaralás neki is!
süti beállítások módosítása