wécésfüzet

Tünci vadászat

Teljesen véletlenül bukkantam rá e gyöngyszemre, lehet már többen láttátok, de egy postot megér szerintem. A látszat ellenére nem egyszerű a játék:P Jómagam 10 Tüncifej felapírtásával büszkélkedhetem:D Lehet próbálkozni és mégtöbbet lekaszabolni...

Katt a képre!

u.i.: Bocs Kriszti:)

Schwarz:) 4 hozzászólás
Címkék: játék qp

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr71207204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszpi 2009.06.25. 10:24:06

és én nem tudtam, hogy ez látezik??? :D

veghzol 2009.06.25. 11:02:43

Én nagyobb tüncivadász vagyok me nekem 30:)

Schwarz:) 2009.06.25. 19:38:00

Lehet, Zoltán, te lettél így a fő Tüncivadász:P
süti beállítások módosítása