wécésfüzet

"Csak egy kávét.."

Egy Magyar, egy cigány, és egy zsidó sétálgat a Margitszigeten, amikor megjelenik egy dzsinn. Azt mondja a dzsinn.
- Na, mindenki kívánhat egyet, azt én teljesítem.
Megszólal a cigány:
- Te dzsinni, én csak annyit szeretnék, hogy gyűjtsed összeje a világ összes cigányát, telepítsed le őkete a india környékén, és hagy élhessünk mi ottan békességben, gazdagságban, szeretetben...
- Jól van, elintézem. - mondá a dzsinn.
Megszólal a zsidó:
- Dzsinn, nekem is hasonló kérésem lenne. Az összes zsidót tereld egy helyre a világból, Izraelben élhessünk, és békességben szomszédainkkal.
- Ez is rendben lesz. Hát te, Magyar?
- Te dzsinn. Ez most azt jelenti, hogy az összes zsidó és cigány eltűnt ebből a gyönyörű országból?
- Igen, azt jelenti.
- Akkor én csak egy kávét kérnék két cukorral, és egy kis tejszínnel...

Schwarz:) szólj hozzá
Címkék: vicc qp

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr541210524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása