wécésfüzet

Antworks

Minap, jobb dolgom híján, mindenféle lakberendezési cuccok után kutattam, amivel fel lehetne dobni a közeljövőben, bútor ügyileg, felújítotandó szobámat, és ekkor találtam rá erre a képre..

Egyből katt a linkre hogy mi ez, hát olvasom hogy egy hangyafarm:) csodálkoztam is mert a filmekből ismert, technikaórán készült hangyafarmoktól merőben eltér, úgyhogy már írtam is be a kedvenc keresőnkbe hogy "antworks" és kiderítettem, hogy mitől olyan szép és különleges, nem pedig a szokványos földdel teleszórt és igazándiból nem sok mindent mutató hangyafarm is ez.

Szóval a hangyafarmok koncepcióját a NASA találta ki, hogy a rovarok viselkedését tanulmányozni tudják 0 gravitációnál is. A hangyafarm egy tápanyagban rendkívül gazdag zselével van feltöltve. Ebbe kell 4 kis lyukat fúrnod, hogy a hangyák el tudják kezdeni a munkát. Minimális gondozást kíván az egész, mivel a zselé szinte mindent megad a kis rovaroknak, élhető környezetet és élelmet is. Egyedül annyit kell tenni, hogy havonta egyszer átszellőzteted a rendszert (ehhez csak fel kell emelni a tetejét).

A farmnak több fajtája is létezik. Az alap farm, az Antworks, így néz ki (alábbi kép), és tartalmazza egy nagyítót, egy extra zoom lencsét, az alagútindító pálcát és magyar használati útmutatót érdekes tényekkel a hangyákról, és természetesen magát a farmot. Az ára: 5.990Ft.

Aztán van az Antworks Combo, vagy másnéven Illuminator (a legelső képen) amiből létezik még piros, és kék is. Annyiban tér el az alaptól hogy van egy LED-es talapzata, ami hangulatos megvilágítást ad az egésznek. Ez az egyik legdrágább, az ára: 9.990Ft.

A következő az Antowrks Tunnel Vision. Ennek az az érdekessége hogy a farmok összekapcsolhatók, így akár egy csövet, vagy hullámsávot is formázhatunk belőle. Az oldalán is lehet átjárókat nyitni így egy hatalmas összefüggő járatot is kialakíthatnak a hangyák. Ára: 7.690Ft.

Aztán jöjjön legdrágább, az Antworks TVQuarium. Ez ugyan az mint az Illuminator, csak egy olyan keretbe van, amely akvárium vagy tv külsőt kölcsönöz az egésznek. Ára: 11.490Ft.

És végül, de nem utolsó sorban, az Antworks Sculpture. Ez egy olyan készlet, amellyel ha a hangyáid leélték az életüket a farmon, és valami igazán érdekes járatrendszert hoztak létre, megörökítheted azt. Egyszerűen beleöntöd a tiszta gyantát a farmba, és az alagutak megkeményednek. Alátéve a LED-es világítás (a készlet része) ilyen gyönyörű kristályszobrot kapsz. Ára: 7.290Ft.

A hangyákat nem tartalmazza egyik csomag se, foghatsz te is, kb. 75db hangya kell egy ilyen farmba, de itt lehet rendelni is kifejezetten hangyafarmra tenyésztett hangyákat is. A 75 darab hangya mondjuk nem túl olcsó, kb. 6.000Ft-ra rúg e néhány kis rovar ára, de lehet megéri, megspórolni az időt, fáradtságot, meg néhány hangyacsípést, mire összeszedne az ember ennyi hangyát.

Úgyhogy ennyit a hangyafarmokról, bocs ha kicsit hosszú voltam, de nekem nagyon megtetszett a dolog, marha jól néz ki szerintem, (no meg unatkoztam) és gondoltam beszámolok róla:D Ha valakit részletesebben érdekel akkor itt olvashat utána még, vannak videók, leírások, stb. Ha pedig ezen leírás alapján is egyből kedvet kapotál hogy beruházz egy hangyafarmara, amit én szerintem ha lesz erre egy kis fölös pénzem tuti meg fogok tenni, akkor itt meg is rendelheted őket.

Schwarz

Schwarz:) 4 hozzászólás
Címkék: írás qp

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr81211750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malp 2009.06.27. 14:42:28

Faszom venne 6000-ért hangyát. Eljössz hozzánk, itt van a garázs előtt 743214 darab, és én csak 4000-et kérek értük:P:P

Schwarz:) 2009.06.27. 17:21:40

jól van Robi.. látom felfogtad hogy mi a lényeg:P nem a hangyák, hanem a látvány

Malp 2009.06.28. 13:31:39

Látom felfogtad hogy mi a lényege annak amit írtam. az oké hogy megveszed az akváriumot 8 ropiért, de mér vennél még 6 ezerért hangyát bele, ha foghatsz magad is. De majd élőbe elmagyarázom...

kriszpi 2009.06.28. 16:42:44

de ez a farm nem lehet valami nagy méretű, nem?
süti beállítások módosítása