wécésfüzet

Nyaralás, végeleges infok, továbbítsátok

Hello!

Alább egy örömteli levélváltás:

Kedves Imre!
 
Telefonbeszélgetésünkre hivatkozva küldöm az információkat a tervezett foglalásról.
2009. július 17-18-19-én (péntek, szombat, vasárnap) mennénk, összesen 13 fő. (+ - 1 fő)
Nem sátorban, hanem kőbungalóban szeretnénk lakni.
Köszönettel,

Eszter

Kedves Eszter!
 
Szívesen látjuk Önöket a kért időpontban.
 
Üdvözlettel:
 
Székely Imre
336-20-9243748
http://taborod.hu

 

Szóval rendben van a szállás!

Július 17-18-19-én (péntek, szombat, vasárnap) a Velencei-tó partján, itt fogunk nyaralni.

Eddig akik biztosra mondták, hogy jönnek:

Andris, Endre, Kriszti, Robi, Sanyi, Fecó, Zoli, Niki, Petike, Levy, P. Peti, Réka, Eszter.

Ez így összesen 13 fő, ha valakit kiahagytam szóljatok!!!

Úgy tűnik tehát, hogy minden eddiginél többen leszünk, ami szerintem tök jó!

Ez azt jelenti, hogy összesen két betonbungalót kapunk, de nem a házak, hanem a létszám alapján kell fizetnünk.

A teljes összeg úgy áll összeg, hogy 1920 Ft a szállás+250 Ft az idegenforgalmi adó. Ez összesen 2170 Huf/ éjszaka. Mivel két éjszakát maradunk összesen 4340 forintra jön ki a szállás. DE az ágyneműért kell fizetni éjszakánkánként 500 forintot. Ha viszünk ágyneműt, vagy hálózsákot, akkor ettől a költségtől megkíméljük magunkat.

Összesen 30 % előleget kell kicsengetnünk és ezt egy bankszámlára befizetni.13 fővel számolva összesen 56420 forint, ennek a 30%-a, 16.926 forint.

Ez szinte pontosan négy ember szállását fedezi, így én azt javaslom, hogy négy fő fizesse be az előleget, nekik erre már ott nem lesz gondjuk, a többiek meg csengetnek a helyszínen. Így nem lesz kavarodás, és nem kell számolgatni, meg párszáz forintokat millió helyről utalgatni. Az Andris meg én vállaljuk, hogy előre elutaljuk a pénzt, kerestetik még két vállakozó szellemű, és tehetős emberke, persze csak ha szerintetek is jó ez a megoldás.

Van tűzrakóhely, és 500 pengőért bográcsot is lehet bérelni. Mivel eddig bevált én azt javaslom, hogy idén is a fehérvári TEsco előtt találkozzunk. Itt el tudjuk intézni a bevásárlást. Már csak annyit kell letisztázni, hogy mikor találkozzunk, mit IGYUnk, és együnk!

Ha ez így a "bloggerkemménymag" szerint okés, akkor a fenti infokat iwiwen továbbítom a többi résztvevőnek is.

Puszi

E

 

loisz 17 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr211217695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schwarz:) 2009.06.30. 14:58:15

Nekem ok. de pénzem csak 10-e után lesz szerintem, meddig kéne befizetni az előleget?

Malp 2009.06.30. 15:39:37

Hát ez fantasztikus! Be is fogunk majd rúgni?

loisz 2009.06.30. 17:33:46

@Schwarz:): Ha még van két ember, aki Andrison, és rajtam kívül hajlandó befizetni az előleget, akkor a többieknek ezzel nem kell foglalkoznia, hiszen (ha utána számolsz) a négy fő kétnapi szállása pont, hogy fedezi a 30 %-os előleget. Ezért írtam, hogy akkor inkább négy ember fizesse be ezt a pénzt, nekik ott már nem kell fizetniük semmit, a többiek meg helyben fizetik a teljes összeget. Így elkerülhető, a szokásos te "jössz még nekem 300 ft-al az előleg miatt" típusú vita. Így senki nem tartozik majd senkinek, és Peti, Te is ráérsz fizetni akkor az egészet. Annyi, hogy az a négy ember, aki befizeti az előleget, így szó szerint készpénznek veszi, hogy akik megígérték jönnek, mert ha páran visszamondják, akkor mi értelemszerűen nagyobb összeg harminc százalékát fizetjük be, ami rossz lenne, mert megint jönne a 300 forintos vita...Szóval aki megígérte, és nem jön mégse az jön nekem 300 forinttal:))

loisz 2009.06.30. 17:43:05

@Malp: Nem, nem Robika, ezt nem terveztük. Igaziból első este Radnóti verseket olvasunk fel egymásnak, valamint zsoltárokat éneklünk a tűz körül (ne felejtsd otthon a gitárodat!)A második nap valamivel húzósabb lesz: a hajanli úszás után, nekivágunk egy 15 kilométeres túrának. Az erdőben flóráját és faunáját tanulmányozzuk, majd ezt követően közösen pihentetjük sajgó lábainkat a lemenő nap fényénél. De tényleg csak napnyugtáig maradhatunk, mert másnap korán kell kelnünk, hogy reggel indulás előtt még kitakarítsuk a házat, és meglátogassuk a közeli kutyamenhelyet, ahol karitatív tevékenységet végzünk egészen a vonat indulásáig.

kriszpi 2009.06.30. 17:47:04

@loisz: hehehehe XD XD a program nagyon jól hangzik! :D
Mi, ha lehet, inkább a későn fizetők táborát gyarapítanánk, mert eléggé csórók vagyunk :P viszont, ha nem lesz meg időben a 4 fő, akkor természetesen bevállaljuk!

loisz 2009.06.30. 17:53:11

@kriszpi: szerinem nem gáz. Megkérdezem még Fecót, és akkor már csak egy ember kell.A TESCO előtti (fehérvári) találka is oké mindenkinek?

Malp 2009.06.30. 18:05:39

Én is csak ott tok perkáni. A tescos dolog jó nekem is és akkor a többi laposvárinak is nyilván

Malp 2009.06.30. 18:11:30

vajon Radnótinak is volt a nyakába kis arannyal teli szütyő?!no meg álszütyő...

Malp 2009.06.30. 18:13:50

Kedves Imre, bukj a fütyimre!
Mér nem így kezdted a levelet

loisz 2009.06.30. 18:17:09

@Malp: Mert nincs fütyim! De te írhatsz neki. ha kell megadom a címét!;)

Schwarz:) 2009.06.30. 18:21:29

@loisz: én ezt mind értem, csak azért kérdeztem hogy meddig kell befizetni, mert ha nincs senki aki fizesse akkor valahogy kiréselem magamból:)

loisz 2009.06.30. 18:24:01

Szerintem megoldjuk. ha nem, akkor majd úgyis jelzem mikor kell préselődni!:)

h.sanyi 2009.06.30. 21:34:08

Hello mindenki!
Nem sokat vagyok mostanság net előtt,de amennyire tudom követem,az oldal alakulását és természetesen a nyaralást is!
Viszont az előleg fizetést ha lehet én is passzolnám,mert jelenleg nem tudok pénzt váltani, forintból meg nem állok valami fényesen.
A pesti szekcióval meg felveszem a kapcsolatot aztán ledumáljuk,hogy s mint?
:)

Levy 2009.06.30. 21:44:46

Én be tudom vállalni az előleg befizetést, már csak egy ember kell akkor. Vagy már megint sokat dolgoztam és nem jól értelmeztem a sorokat? :-P

loisz 2009.07.01. 14:08:15

@Levy: Jól értelmezted Levy!
Köszi, hogy bevállalod. Átküldöm majd e-mailben a bankszámlaszámot, ahova utalni kell, és azt, hogy mit írj a közleménybe. Már csak egy ember hiányzik, párám-párám:)

endreandras 2009.07.01. 20:40:32

én bevállalom! na jó csak vicceltem és majd ott fizetem énis
süti beállítások módosítása