wécésfüzet

fejtörő

Meghal egy ember, s az ügyvéd előtt felolvassák a végrendeletét:

"Én, Bodri Jóska, született 1859-ben, Budapesten, most 1920-ban, az első világháború után 2 évvel a következő végrendeletet hagyom:

Házamat legidősebb gyermekemre, Józsefre hagyom. Fűrésztelepemet a másodszülött fiamra, Károlyra hagyom. Vagyonomat pedig egyetlen lányomra, Jolánra ruházom. Ha valamim még halálom napjáig lesz, azt osszák szét gyermekeim közt egyenlő részben!

Aláírás:

Bodri Jóska"

Az ügyvéd átfutja a papírt, és kijelenti:

-A végrendelet hamis!

Vajon honnan tudja?

...

 Nem tudom, hogy ti vagytok bazi okosak, vagy csak túl könnyű feladványt adtam!?

Bár, a Robi kreatív indoklását olvasva majdnem megfulladtam a röhögéstől, mégsem ő nyerte meg ezt a kört. Helyes megfejtőnk Kurucz Péter, aki nem mást érdemel, mint ezt:

 

 

kriszpi 4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr111221808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endreandras 2009.07.02. 12:18:29

megbotlottam a nyomtatókábelben, elestem s betörtem a fejemet!!!! biztos mert nagyon törtem a fejemet... a választ mégsem tudom... (nehogyelhidd)

kriszpi 2009.07.02. 12:23:33

valószínűleg nem itt írogatnál, ha eltörted volna a fejed... de maaaajdnem elhittem!XD XD

Schwarz:) 2009.07.02. 13:19:24

szerintem.. az "első" szóból.. mert akkor még honnan tudta hogy lesz több is?:O

Malp 2009.07.02. 13:49:24

Onnan tudja az ügyvéd, hogy hamis, hogy a papírnak átható metamfetamin szaga volt. Pedig ő aztán tényleg nem ma kezdte a szakmát. Bele is kötött a mi Jolánunkba, akit viszont kemény fából faragtak. Jolán elkezdte küldeni és rotyogós techno táncot levágott, hogy még a techno viking is csak nézett. Másnap Joli összehányta a kanapét, maga alá fosott és az egyik táncoslány aki a halotti torról maradt ott berakott egy Open Stage cd-t amelyről az Aranka Szeretlek c. nóta szólt. És ezzel a lendülettel kezdetét vette az after...
süti beállítások módosítása