wécésfüzet

ZENE MINDENKINEK

Sziasztok!

Támadt egy ötletem, és - ha tetszik ha nem - most megosztom veletek. Nem tudom ki, hogy van vele, de én már nagyon várom a nyaralást. Mikor valamelyik nap futni voltam, hallgattam a lejátszómat. A Copy Con Jó buli van c. száma szólt. Miközben hallgattam az jutott eszembe, hogy milyen jót buliznánk erre Velencén.( Naná, benne van címében) Aztán még eszembe jutott pár szám, amit szívesen magammal vinnék. Aztán eszembe jutottak olyam számok, amikre anno kurva jókat buliztunk. Aztán olyan zene is eszembe jutott, ami csak úgy simán cinkes valakinek valamiért  (pl. Szanditól a Szerelmes szívek) és vicces lenne együtt meghallgatni. Eszembe jutott Kriszti megőrülős CD-je, meg hogy általában mit össze vívunk azon, hogy milyen stílusú zene szóljon és mennyi ideig. Szóval tekintettel ezekre a vitákra, a sok szülinaposra, az emlékekre, meg mert adni jó, én készítek nektek egy AUDIO CD-ét. ZEnék lesznek rajta, amiket szeretek. Ajándék lesz tőlem nektek, keverve némi önös érdekkel. ;)

Ha mindenki készítene egy ilyen CD-ét, akkor

1. Igazságos arányban megoszlana a különböző zenei stílusok aránya.Ezáltal elkerülnénk az állandó vitákat.

2. Jókat buliznánk együtt!

Ha van kedvetek csatlakozzatok ti is a kezdeményezéshez és készítsétek el ti is a saját DSK válogatásotokat! Andris a kanapéról azt kiabálta, hogy SZIGORÚAN audio formátum jöhet csak. Ja és azt ígéri az ő CD-én biztosan helyet kap a Srácok a putriból - Ez gengszter rap köcsög című remekmű is:)))

Ja, ha hoztok CD-ét, akkor majd ÍGy fogunk bulizni:)

 

loisz 3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr371230763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levy 2009.07.06. 23:01:14

nekem már van egy dupla audio cd-m tele depressziós dalokkal... :-S az ötlet egyébként jó, csak félő, hogy a válogatás, amit kiköpne a CD-tálca az írás végeztével, hasonlóan katasztrofális egyveleget tartalmazna. De azért majd megpróbálom :)

kriszpi 2009.07.07. 08:27:16

jó ötlet. benne vagyok, csak legyen rá időm! ha lesz időm rá, akkor meg ne felejtsem el! :D :P
süti beállítások módosítása