wécésfüzet

Képrejtvény

Malp 4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr451236677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

loisz 2009.07.09. 18:13:21

RÁJÖTTEM, RÁJÖTTEM, ÉN JÖTTEM RÁ!!!!
A MEGFEJTÉS: A RAVASZ, AZ AGY ÉS A KÉT FÜSTÖLGŐ PUSKACSŐ!!!
VIRÁGOT AZ ÖLTÖZŐBE KÉREM, A BONBONT HELYBEN FOGYASZTOM:)
Húú, még soha nem fejtettem meg semmit:)
Roppant büszke vagyok magamra:)

Malp 2009.07.09. 18:22:15

Ön nyert! Ha virágot és bonbont nem is tudok felajánlani, egy szaros pelenkára mindenképpen vendégem leszel jövő héten!:D

loisz 2009.07.09. 18:39:30

nem kell szaros pelenka, MÉG TÖBB KÉPREJTVÉNYT akarok!:)
süti beállítások módosítása