wécésfüzet

Megjöttek a felvételi eredmények...

A mai este közzétették a felvételi ponthatárokat. Esztert felvették 435 ponttal Szegedre PSZIHOLÓGIA szakra (6 van az egész országban) levelező képzésben és vacilál, hogy mi legyen!!!!
Skacok mossátok ti is a fejét, hogy észhez térjen pls!

Ja, engem is felvettek a Wekerle Sándor kereskedelmi fősulira, kemény 160 pont volt a bejtuás a 450-ből. Tipikus :D

 

Kvazimir 5 hozzászólás
Címkék: kozlemeny andris

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr581263815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malp 2009.07.23. 23:16:29

Miva? erről nem is meséltetek

Levy 2009.07.24. 11:22:24

Az nagyon jó Eszter! Én erről csak álmodni tudnék. Miért vacilálsz? mert sokba kerül? Szerintem itt mindenképpen áldozatot kell hozni. Hidd el megéri...

endreandras 2009.07.24. 12:02:14

én meg nem igazán tudok hozzászólni a pszichológiához, ha ez az álmod, akkor csak egy úton tudod megvalósítani...

kriszpi 2009.07.24. 12:05:18

gratula eszter! sztem ne szalaszd el a lehetőséget. Ha nem jön be mégsem vmiért, max kiszállsz, viszont ha el sem kezded, lehet megbánod.

loisz 2009.07.24. 15:33:42

Nagyon kedvesek vagytok. Megyek el is kezdem árulni az egyik vesémet, talán elég lesz a tandíjra a befolyt összeg:/
De tényleg köszönöm a biztató szavakat:)Jól esett, komolyan.
süti beállítások módosítása