wécésfüzet

Ez Kaposvár!!!

Nézegettem a napiszar régiebbi bejegyzéseit és erre a gyöngyszemre találtam...

Ha még emlékesztek a kaposvári partyarcok című csodás videóra akkor bizony sok ismerős arcot és dumát (éjen apámanyámezerévig) fedezhettek fel...

 

veghzol 2 hozzászólás
Címkék: video zoli

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr211269343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszpi 2009.07.26. 16:56:46

én nem értem, h ezek mit beszélnek...csak egy-két szót tudok kivenni
...nem értek a nyelvükön :P

Malp 2009.07.26. 17:59:54

Igeeeen, ezeket ismerem! Ill nem ismerem, csak látom, h mindig ott ülnek, mivel ez arra van amerre lakom! Hurrá lol
Ha elmész előttük 99%, hogy beléd kötnek, az 1% az az, ha még fáradtak az előző harctól:P
A kis sakszó pólós, mikor még busszal jártam, mindig ott volt a buszon. Természetesen a kisegítőből ment haza busszal. Annyi esze nem volt, hogy gyalog pont fele annyi idő alatt hazaért volna, dehát mivel ugye cigány, nyilván ingyen kapja a bérletet. És akkor már felszáll, hogy baszogassa a többit, meg hátha el lehet lopni valamit. Egyszer le is építettem mer valami kisgyereket szopatott aki nem mert szólni. Most már azért vigyáznék, mer biztos vagyok benne, hogy a bicska ott lapul a zsebébe, és nem fél használni. Hiszen Matisz papától tudjuk -Há mi a tipia a ta tét három évet mi at. Leüli a vétén!
HEADSHUT!!!!
süti beállítások módosítása