wécésfüzet

Filmajánló -Knowing (Képlet)

Na végre egy fasza disztroj all humán horror és végre egy fasza Nikolászkédzses film... 50 éve egy iskolában elhelyeztek egy időkapszulát amiben az akkori gyerekek rajzokat raktak arról, hogy ők hogyan képzelik el a jövőt. Mikor kinyitják az egyik papíon csak számok vannak amiről kiderül, hogy nem más mint egy lista ami a nagyobb katasztrófák évszámát és a halottak pontos számát tartalmazza...

szerintem elsőosztályú a zenéért pedig külön plusz pont jár mert nagyon hajaz a 80-as évek horrorzenéire.

 

veghzol 10 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr661272452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kvazimir 2009.07.27. 21:37:59

Szombaton megnéztük Krisztivel és Endrével. Finoman szólva, nem volt jó! Csöpögős amerikai, hatásvadász...

Kvazimir 2009.07.27. 21:39:07

Kivéve a repülős jelenetet, az fasza volt.

endreandras 2009.07.27. 21:46:08

nekem annyira nem jött be hogy elmentem közben netezni úgyhogy a repülős rész ki is maradt :D de ízlések és pofonok.
Harcsának bejött a terminátor... nekem az sem annyira

kriszpi 2009.07.27. 21:56:57

nekem az eleje tetszett. onnantól, hogy megjelent a csaj a kölykével, átváltott egy sablonos fossá, és el lett baszva az egész, ráadásul a végkifejlet sem valami eredeti.
de, ahogy az előttem szóló is írta; ízlések és pofonok :)

Malp 2009.07.27. 21:59:33

Ez a film nagyon rossz! Az előzetes alapján tényleg fasza, dehát maga a film nagyon langyi. Hatásvadász de nagyon, mindenből próbáltak egy kicsit belerakni, hogy üssön, dehát.... Az elején olyan mint a Kör, fekete hajú, hulla képű kislány riogat, majd megy a zúzás. Nicolas barátnunk olyat alakít, hogy semmilyent. Nem tudom mi van vele, az elmúlt években kezd a EgyfélenézésSegalra hasonlítani! kepfeltoltes.hu/090727/cage-knowing_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Dehát, ha nektek tetszik az az én hideg szívemet melegséggel tölti el!

veghzol 2009.07.27. 22:02:03

nekem tetszik moziba meg fasza volt

veghzol 2009.07.27. 22:06:45

meg mondjuk én szeretem az ilyen dögöljön meg mindenki jönnek az ufok filmeket:)

endreandras 2009.07.28. 10:32:00

Cloverfield volt nekem a legutolsó idegenes világvágás film amire azt mondtam h na igen ... nem volt nyálas meghalt minden szereplő és főszereplő, nem is derült ki h mik voltak azok a lények, a kamerát kellett megszokni. Persze ez sem tetszhet mindenkinek... Zoli neked? :D

veghzol 2009.07.28. 10:45:48

jaja az is nagyon fasza volt és lesz második része is

Levy 2009.07.28. 21:36:28

akkor mán én is idecsattintok egy gyenge 2-est értékelésnek...
süti beállítások módosítása