wécésfüzet

Nudli üdvözlet a rehabról

Sziasztok DSK-sok!

Először is szeretném mindenkinek megköszönni a jókívánságokat és, hogy szorítottatok értem. Már sokkal jobban vagyok, ma már ihattam kétszer fél deci vizet is aminek nagyon örültem, bár nem igazán értettem miért csak ennyi a jussom, de hát ez van, ha az emberből eltávolítanak 25 centiméter belet. Senkinek sem javaslom, hogy ezt a műtét dolgot kipróbálja, én is eléggé kiborultam ettől az egész tortúrától. Mivel csak infúzión élek egy ideje, plusz a bélrendszerem is rövidebb lett a testhosszommal, elég hamar áthalad rajtam mindent, úgyhogy annyit pisilek mint egy teve...

De tulajdonképpen nincs okom panaszra, csak ezzel a herce-hurcával nem számoltam, amikor benyeltem azt a hülye labda darabot. Mondjuk affelől nincs kétségem, hogy továbbra is megszállotja leszek a gömbölyű idomoknak, de azért a jövőben figyelni fogok rá, hogy semmi se torlaszolja el a bélrendszeremet... Ezt itt és most ünnepélyesen megfogadom. MEgígértem az orvosnak is, aki a körülményekhez képest jól bánt velem, és mondta, hogy eléggé az utolsó pillanatban érkeztem, de végül rendbehozott, szóval "respekt" neki meg minden.

Bizonyítandó, hogy minden oké, küldök nektek pár képet, bár nem szeretném, ha visszaélnétek vele, vagy ilyesmi, mert elég szarul nézek ki rajta... Igen-igen én is tudom, hogy hülyén áll ez a tölcsér a fejemen, higgyétek el, nem jó kedvemből hordom, totál ki vagyok borulva ettől a viselettől, csak ezek itt körülöttem majréznak, hogy piszkálni fogom a sebem. A kendő viszont bejön, szerintem bukni fognak rá a csajok a futtatón, ki is néztem már magamnak egy kis fajtámbéli lányzót, úgy hívják, hogy Tücsök. A műtét miatt kicsit elnapoltuk a témázgatást, de ha kicsit összeszedtem magam (és a testsúlyom egyötödét, amit lefogytam az elmúlt egy hónapban) akkor tuti rárakom magam erre a projektre, mert állatira bejön a kiscsaj.Na de egy úrikutya nem fecseg kis efféle intim titkokat, tudjátok hogy van ez, gondolom nem kell magyaráznom.

Most lépek is, mert megint érzem, hogy feszít a hólyagom, ez a kurva(ú) infúzió totál kikészít... Legyetek jók, remélem hamarosan találkozunk, és addigra már kutya bajom sem lesz.

Sokszor puszillak titeket.

Hiányoztok!

Nagy nyalás az arcotokra,

Nudli

  

 

 

 

 

loisz 6 hozzászólás
Címkék: írás nudli

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr651303177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malp 2009.08.11. 21:12:25

Jaj szegénykém, de sovány vagy tényleg. De meg simkáznám a kis fejed!

loisz 2009.08.12. 10:27:35

Nekem az a véleményem, hogy nagyon hálás vagyok, hogy ez eszetekbe jutott Kriszti (és Endre),tényleg nagyon jól esik. Nem fogok álszent módon viselkedni, mert a feltételzésetek jogos: sok pénzbe került a műtét és a járulékos költségek (szurik, ultra hang, infúzió stb), és ez engem is meg anyáékat is megviselte anyagilag. Most olyan 50 ezer körül járunk a költségek tekintetében. Ugyanakkor én tökre megértem azokat, akik azt gondolják, hogy a Nudli betegsége a mi egyéni szociális problémánk, szóval nincs harag, ha hamvába hal a kezdeményezés, de azt sem fogom ideírni, hogy "jajj nem szükséges, hagyjátok csak srácok...".
Puszi

Malp 2009.08.12. 11:35:01

Nekem pénteken lesz zsém, akkor szívesen utalok egy kicsit, de sajna csak kicsit tok.

kriszpi 2009.08.12. 11:58:31

Szerintem Eszti, dobd be számlaszámod, aztán, aki tud, az utal, aki nem, az meg nem.

loisz 2009.08.12. 13:18:36

@kriszpi: Oké, csak annyi, hogy inkább anyáét adnám meg, és akinek kell, az szóljon, és átküldöm a számot wiw-en, vagy e-mailen. Azért anya számlaszámát adom meg, mert egyrészt ő netbankos, tehát látja a mozgásokat, és hogy milyen pénz jött, meg honnan, másrészt ők jóval többet dobtak bele ebbe a buliba. Én összesen egy 10-est tudtam adni az én nem túl fényes anyagi helyzetemben, akik a nagyobb áldozatot hozták azok anyáék voltak. (képzeljétek a hugom még a zsebpénzét is beletette:))Szóval én úgy gondolom, hogy inkább ők kapják ezt a segítséget tőletek. Amúgy említettem nekik a dolgot és nagyon szépen köszönik, hogy gondoltatok rájuk, a "MEntsük meg Nudlit Alapítvány" nevében minden felajánlást köszönettel fogadnak:)
A számot nem tenném ki csak úgy a netre, sosoem lehet tudni...Ha valaki lesz olyan rendes, hogy utal teljesen mindegy mekkora összeget, akkor az jelentkezzen iwiw-en és átküldöm anya bankszla.számát.
Még egyszer nagyon köszi előre és utólag mindenkinek, irtó rendesek vagytok.
Puszi
E
süti beállítások módosítása