wécésfüzet

Törpe Muay Thai

Nem tudom eldönteni, hogy ez most vicces vagy szánalmas, azt viszont tudom, hogy pár ember nagyot fog rajta visítani.(én is ezt tettem). A két kis törpe, angol nyelven gnome, troll, elf !!!! keményen osztja egymást, bár sok agyuk nincsen hozzá. A "nagyobbik" legalább tízszer benyalja a másik segdugó ütéseit, mindenféle védekezés nélkül, ami végül a veszte is lesz. Az első menet után a piros versenyző csúnya dolgot művel a nála is kisebb ellenfelével, ezért én onnnantól kezdve a kéknek szurkoltam. A kék színben induló hüvelykmatyinak amúgy van egy kemény kombója amit ellenfelén kegyetlenül kétszer használ is. Fair play díjjat egyik sem kapná meg, érdemes végignézni mert nem ismerik azt a szót hogy : Párdon!

endreandras 1 hozzászólás
Címkék: video endre

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr131363415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malp 2009.09.06. 16:12:46

sztem ez inkább szánalmas, bár egy ilyen kéket elfogadnék itthonra, igen praktikus jószág
süti beállítások módosítása