wécésfüzet

Kemény sport

Nem dübörög az oldal, én meg unatkozom és találtam elég sok verekedős ütközős videót. Persze jégkorongról van szó, íme az első video, melyen a játékos a bírót veri meg. Ilyet még nem láttam.

Aztán jöjjön két kemény forma a tengeren túlról, az egyik Darcy Tucker,  a másik Jarkoo Ruutu. Mindketten valószínüleg többet voltak a büntetőpadon mint a jégen, de az vitathatatlan, hogy nagyon jól bunyóznak, sőt szerintem élvezik ha balhé van körülöttük.Először Tucker videó, amin nagyon elkalapál egy formát:

Aztán Ruutu ami épp nem verekszik, csak épp a nagy öreg Jagr-t keni fel úgy a palánkra hogy a sisakja megnyekkent és asszem neki vége is volt az Olimpiájának:

Végül jöjjön az a video amin Tucker és Ruutu a két főgeci csap össze :D :D :D 

endreandras 2 hozzászólás
Címkék: video endre

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr361390685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malp 2009.09.18. 19:10:36

Állat egy sport ez, ahol engedik a bírók, hogy verekedjenek a játékosok. A fociban meg a kosárban mér nem lehet?!

endreandras 2009.09.19. 14:24:04

azt nem tudom más sportban miért nem divat az ökölharc, de én szinte csak ezekért járok ki meccsre, meg az ütközések miatt. :D :D :D
süti beállítások módosítása