wécésfüzet

Into the Wild

Tessék megnézni!

Malp 4 hozzászólás
Címkék: filmajánló robi

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr931462017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kvazimir 2009.10.20. 12:44:14

Én már láttam talán egy évvel ezelőtt. Nem rossz, de eléggé lehúzós fílingileg :)

kriszpi 2009.10.20. 12:50:19

én meg elkezdtem még Kaposváron, de túl lassan indult, és valószínűleg feladtam... de meg fogom nézni, ha már Robi bácsi így kötelez rá :P (meg sok helyen olvastam, hogy jó film)

Kvazimir 2009.10.20. 14:49:33

@kriszpi: Ez a film nem is fog beindulni, pont ez benne a lényeg!

Malp 2009.10.20. 15:04:41

Ja, hát mivel ez egy igaz történet, így nem szül olyan dramaturgiai történéseket mint egy jól megírt akciófilm. De éppen ettől szép, mert amely eszme mögötte van az nagyon elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása