wécésfüzet

csokissütiii :)

Anyu hozott a kolléganőjétől egy baromi egyszerű, és állítólag nagyon finom csokissüti-receptet. 5 perc alatt előkíszíthető, és 4 perc alatt megsül :D

végy egy mikrózható bögrét, keverj össze benne 4 ek lisztet kicsi sütőporral (fél tk), 4 ek cukorral, 2 ek kakaóval, 1 tojással, 3 ek tejjel és 3 ek olajjal, tedd be mikróba és 1000 Watton süsd 3 percig. Mivel nálunk a maximum 700 watt, így 4 percet adtam neki, nagyon finom lett. Házi baracklekvárral (vagy csokidarabkákkal) pedig egyenesen fenomenális, ha hirtelen édességre vágyik az ember.

Ma szerintem kipróbálom, majd leírom, hogy tényleg okés-e :P

kriszpi 4 hozzászólás
Címkék: krisz süti recept

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr11501900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malp 2009.11.05. 11:32:53

afelől vannak kétségeim hogy így egybe ki fog jönni a pohárból

kriszpi 2009.11.05. 11:44:38

én is azt hittem, hogy ki kell kanalazni. majd meglássuk

endreandras 2009.11.05. 16:10:59

akkor ez ilyen szuflé feeling? mert az gecijóóóó :D

kriszpi 2009.11.06. 10:01:15

az első adagba kicsit eltúloztam a sütőport :P szóval elég rendesen kifolyt, meg felemelkedett, mint valami sz*rtorony. A másodikba pedig kicsit keveset tettem, így az meg összeesett és kemény lett :D Viszont kiestek a bögréből (mint a képeken) és ízre az első NAGYON FINOM lett!
süti beállítások módosítása