wécésfüzet

Bajban a napiszar

A napiszar jelenlegi utolsó posztjában olvasható, hogy a megszűnés veszélye fenyegeti Magyarország egyik legfaszább blogját. Kicsit érdekes a dolog, de szerintem elég fasza üzenete volt a blognak, hogy ha gyökér vagy és kiteszed a pinád myvipre, vagy youtube-re feltöltöd, hogy mekkora szánalom vagy, akkor tuti közkincsé tesz az oldal emelve látogatottságod és megbecsülésed. Ha végignézed a blog posztjait csupa olyan embert találsz, akik megérdemelték, hogy reflektorfényben álljanak és rávilágítsanak arra, hogy tré amit csinálnak... remélem megmarad a blog mert amíg létezik talán elgondolkodik a 14 éves hülyepicsa, hogy pucéros ánuszmáutos képeivel árassza el az internetet.

megjegyzés: amúgy azt sosem értettem, ha valaki feltölt egy közösségi vagy videomegosztós oldalra valamit: pinás, faszos, rajos, szaros, fosos képet vagy videót, hogy a faszba gondolja azt, hogy anyázik, ha valaki belinkeli remekművét mert akkor mégis mi a jó fasznak tesz közkincsé magáról egy ilyen dolgot ha fosik attól, hogy más is meglátja vagy ne adja isten véleményezi...

 

veghzol 4 hozzászólás
Címkék: írás zoli

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr81561993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malp 2009.11.29. 23:11:50

Néztem-néztem, de azért nem hullatok könnyeket, ugyanis, ahogy a csávó is írta, sokszor elszaladt velük a ló. Nem értettem abban mi a poén, ha egy iszonyat kövér, amúgy normálisnak tűnő srác ül a buszon, erről egy kép és őt kell szopatni. Azok akik megérdemlik persze, röhögjük ki, de pl mikor a dawn kóros kislány kinnt volt, hát az kurvára nem volt vicces.

veghzol 2009.11.29. 23:21:18

Igen én se azokra gondoltam de ezt a megjegyzésben is kifejtettem, hogy kik azok akik megérdemelték, hogy kikerüljenek... a szerkesztővel viszont nem értek egyet, hogy most a végén bocsánatot kér, baz addig nem volt baj, hogy ment a fika amíg róla nem lehetett tudni, hogy ki most meg szánombánom az unszimpi de attól függetlenül az oldaltól féltek az ilyen kis emos magamutogatós rajos hülyegyerekek és erre szükség van szerintem

Malp 2009.11.29. 23:23:48

ja elég csicska dolog tőle, hogy most már szánakozik

kriszpi 2009.11.30. 09:56:03

életemben kb 2-szer voltam Napiszaron, de az is sok volt
süti beállítások módosítása