wécésfüzet

Rólam: Andris

RÓLAM!

Én is sürgök-forgok! Megkaptam életem első bejelentett munkáját ebben az országban. 25 évet kellett várni erra a pillanatra. November 19-tól a Pepsi American Területi képviselője vagyok. A meló semmi extra, van átlag napi 25 boltom, amikbe bemegyek és felveszem a rendeléseket. Ezt kb. 5 óra alatt megcsiálom és húzhatok haza ha nincs para, hogy meglátogat a főnök. Kaptam verdát(opel combo), hozzá MOl kártyát és telefont. Ezeket korlátlanul használhatom.
December 15-én államvizsgázom, szóval megyek Laposdűlőre, remélem utoljára. Ez után csak a Robi és a Zoli temetésére megyek ha túlélem őket.
Csinálom nagy erőkkel a blogomat is (10ker.blog.hu) már kezd jó lenni a látogatottsága, ami meglapó tekintve, hogy az itt élő embereket a piáláson és a lopkodáson kívűl semmi nem érdekli.
Jelentkeztem a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem Biztonságtechnikai márnök szakára, ahová szinte biztosan felvesznek. Várom már februártól indul. Vannak olyan órák ahol bombakészítést és fegyverismereteket kell majd tanulni. Egy dologtól azonban nagyon félek és az a MATEK.
Mostanában szinte alig járunk bulizni, talán majd szilveszterkor, addig gályázunk és punnyadunk! Remélem akkor már sikerül összefutni.
Viszont azt nagyon sérelmezem, hogy egyikőtök sem akar velünk találkozni mikor itt jár Pesten!!!!
 

Kvazimir 2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr751561690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veghzol 2009.11.29. 22:21:20

Én csak azért nem szóltam mert felmentem ott voltam pár órát BGS beszéltem a szerkesztőkkel aztán jöttem is haza... de mi ez a biztonságtechnikai téma???

kriszpi 2009.11.29. 22:35:06

WOW !!! jó hallani felőled Andris! :D
süti beállítások módosítása