wécésfüzet

Tetszetős?

épp most néztem meg egy james bond filmet a tv2-n. volt benne egy nagyon szép zene, amit régen, valami más filmben már hallottam és borzasztóan megfogott, egy hallás után. fel is csaptam jóbarátomat, gúgl lacát, azt hipp-hopp rá is taáltam a tracklistre. eztán következett szintén egy jóbarát, akit isohunk miskának hívnak. ott be is figyelt a kis torrent. klikk-download. le is jött himi-hamar. na ebben már benne volt az eredeti zene, csak nancy sinatra vocállal. ezt követően megint egy jó spanhoz fordultam, aki nem volt más, mint yútúb jancsi. nála végül megtaláltam, amit igazán kerestem. gyönyörű dallamok. asszem megvan az új ébresztőzeném. mindenkinek ajánlom!

énekkel

emitt pedig mp3-ba letölthető tökéletes minőségbe

Malp szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr631560057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása