wécésfüzet

Mindenki magáról: Robi

Akkor, hogy én se maradjak ki a sorból és mindenki tudja pontosan, hogy mizu, leírom. Eszter, nem igazán értem, amit írtál, nyilván tudtam, hogy tudod, mert beszéltünk fél órát:)

Na szóval a lényeg az, hogy hosszas rágódás és elő-előtervezés után belevágtam a lecsóba. Ennek egyik oka, hogy érdekel a szervezés, hiszen Ti mondtátok mindig, hogy én állandóan szervezkedem, hát most ebből talán pénz is lesz előbb-utóbb(inkább utóbb). Másik, hogy annyira sok a munkalehetőség kicsiny városunkban, hogy választani sem tudtam közülük.

Észrevettem, hogy ez a piaci szegmens még nincs lefedve, hiszen sokan szerveznek utakat fiataloknak, de azok legtöbbje sítábor és nyaralás. Ám aki ezeket nem tudja megengedni magának, vagy éppenhogy még ezt is megengedheti, szívesen utazna ezekbe a városokba. Nincs is annál maradandóbb emlék, mint a cimbikkel túrázni, ugye-ugye.

Megalapítottam a Student Trip Kft.-t, melynek egy személyben vagyok a tulajdonosa, ügyvezetője, takarítója és portása is. Esténként szoktam taggyűlést is tartani, amin ha szavazunk, valamiért mindig én nyerek:) Egy pécsi utazási irodával kooperálva, európai utazásokat szervezünk, első körben Bécsbe(2010. március 26-27), Prágába(2010. április 9-11) és Amszterdamba(2010. április. 15-18). Az elsődleges célközönség a főiskolás, egyetemista és a 18-30 közötti fiatalok. Ehhez mérten lettek kialakítva az igények is, amik ugye az élet ezen stádiumában nem túl nagyok, csak occó legyen, hogy többet ihassunk:) Az első tervekkel ellentétben, nem csak annyit takar az utazás, hogy kiviszünk és lerakunk, majd hazahozunk, hanem szervezett programok is lesznek, képzett idegenvezetőkkel, illetve Amszterdam esetén ha minden igaz Csiga a comcédból, és Tomka lesznek a kalauzok. Árakat egyelőre csak Bécsre és Prágára tudok mondani, előbbi estében kb. 19 900 Huf, utóbbinál 22 900 Huf. Ebben már benne van az utazáson és a szálláson kívül a reggeli is, az idegenvezetés, de még biztosítás is jár hozzá. Endre jóvoltából készül lassan-lassan a marketinghez is a cucc. A cég logója már kész. Emitt látható.

Mindezek mellett belföldre is szervezek egy túrát, illetve az havi rendszerességgel lesz, ha van rá igény. Ez úgy fog kinézni, hogy villányi bortúra, némi extrával. Buszok fognak indulni Pécsről és Kaposvárról, február 13.-án, kora délután. A cél egy villányi hattalmas pincészet, ahol a helyi mesterek megismertetnek mindenkit a különböző borok jellegzetességeivel, korlátlan mennyiségbe. Ezt követően egy hatalmas vacsora következik, fasza húsokkal és finom házi süteményekkel. A vacsora után pedig Stand Up Comedy következik Kiss Ádám vagy Kőhalmi Zoltán előadásában, cenzúra nélül:) Miután ennek vége és kellően szétröhögtük magunkat és jól bekentünk, éjfélig-egyig élőzenés mulatság jön. Aztán indulás haza.

A következő terv nyárra, ami már szintén szervezés alatt áll a következő. 2010. június 11. és július 11 között rendezik meg a dél-afrikai foci vb-t. Ennek idejére egy óriási rendezvénysátrat szeretnék felállítani a tesco mögött, ahol két kivetítőn minden este megtekinthetőek lesznek az aktuális meccsek. Két pultnál sört mérni, viszonylag jó áron. A szűnnapokon pedig koncertel egybekötött sörfesztivál lesz, persze az már belépősen. Hál isten keresztanyám felügyeli az önkormányzat ingatlanjait, így segít ebben. Azért ez még nagyon képlékeny, függ attól is, hogy mennyire mennek majd az utak, hiszen ehhez nem kevés tőke szükséges, bár ezt unokatesómmal ketten csinálnánk.

Nagyjából ennyi ami mostanába foglalkoztat, van teendő bőven, feszülnek az idegek, de abszolut élvezem, bár sajna mostanában keveset iszom:)

Most szombaton lesz a szülinapi zsúrom, ami nem tudom még hol lesz és hogy lesz, mer nemigen volt időm vele foglalkozni, de holnap ráfekszem a témára ha kialudtam magam. Ja nem mert megyek az egyetemre Andrisnak:D

Lényeg a lényeg, hogy mindenkit szeretettel várok a nem tudom hova, ha más nem lesz restibe:D:D

Csokimikroszkóp

up: visszaolvasva lehet kicsit kusza sorry, pötit már fáradt vagyok.

Malp szólj hozzá
Címkék: írás robi

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.