wécésfüzet

Mindenki magáról: Réka

Sziasztok. Tudom ritkán hagyok én is nyomot itt a blogon, de azért én is látogatom :P ha nem is olyan gyakran. Jó olvasni rólatok banyek mindenki tök sikeres, ügyes. Ugyhogy nem is tudom én mit írjak.

Nekem csak most alakulgatnak a dolgaim. Egyenlőre apám cégénél dolgozok, adminisztrálok. De ez nagyon nem az én világom. :( Így viszon van sok időm és egy kevés fizetésem. Októberben elkezdtem a mixer tanfolyamot amit azóta is művelgetek és remélhetőleg januárban le is vizsgázok belőle. Inni már én is csak itt szoktam, dehát kezdünk felnőni nem igaz? Ezenkívül meg felvettek a légiutaskísérő tanfolyamra ami majd januárban indul (úgyhogy akkor fel is kell majd Pestre költöznöm) és ha azt sikeresen el tudom végezni akkor kapok hároméves szerződést és szabadon röpködhetek. A baj csak az hogy nem is olyan egyszerű a tananyag, ráadásul teljesen angolul van :( Én meg ellustúltam, de azért majd igyekszem. Szóval nagyjából ennyi. Amúgy meg otthon ülök, alszok és eszek. :) Remélem a tervek bejönnek mert már nagyon mennék külföldre. :)

Kriszti téged meg szívesen látnálak, mert bár egy városban vagyunk de mindíg túl elfoglalt vagy. :( Ejnye bejnye.

Mindenki mást puszilok így neten, mert élőben már mindenkit régen láttam. És bevallom kicsit hiányoztok :(

Ja és képzaljétek (aki még nem tudta) Boriék ide költöztek öreghegyre a szomszédságomba és van egy nagyon édes kutyusuk a Mézi. :) Ahogy kivettem ők is élnek mint hal a vízben és most építkeznek.

Ui: a helyesírási hibákat nem ér nézni :P

 

 

H-Phoebe szólj hozzá
Címkék: phoebe

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr111577604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása