wécésfüzet

ALARM !!!

Gyerekek! Nálam azóta is minden el van csúszva az oldalunkon! Semelyik másik honlappal nincs problémája a gépnek, csak a wécével... Minden totál máshol van, hiába frissítek, hiába törlöm a kedvencekből és teszem be ismét, hiába indítok újra bármit, hiába próbálok ki különféle fekete mágiákat, egyszerűen nem áll vissza a rend! Valaki fejtse már meg, hogy mi a jó élet szállta meg csak nálam az oldalt MÁR 1 HETE! ... A vicc az egészben, hogy bármelyik böngészőt használom, ez a látvány vár, kivétel az explorer-nél, amit baromira nem szeretnék használni, mert utálom...szóval KELL A MEGOLDÁS!

kriszpi 5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr631589825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h.sanyi 2009.12.11. 09:25:22

Helloka!
nekem is szét volt esve, én csak kijelentkeztem az oldaról és újra bejelentkeztem, ez nekem megoldotta a dolgot, remélem használ.
puszi

h.sanyi 2009.12.11. 09:32:50

@h.sanyi: vagy lehet h az segített,hogy frissitettem a firefoxot feltettem az uj 3.5 verziót

kriszpi 2009.12.11. 09:55:26

thx, próbálom is! :)

kriszpi 2009.12.11. 10:11:15

feltettem a 3.5-öt, és meggyógyult! THX SANYIII!!!! :D

Malp 2009.12.11. 13:14:58

Sándor a megváltó!
süti beállítások módosítása