wécésfüzet

Trutykód napló

bazdmeg nevetséges, hogy mennyit bakizik ez a faszi, nem neki való az élő adás az tuti. Amúgy már megint Laposvárról van szó, hogy egy csávó koldulásra kényszerített kisebb gyerekeket lol

veghzol 2 hozzászólás
Címkék: írás zoli

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr571594865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endreandras 2009.12.14. 10:10:39

bazz én olyat láttam reggeli műsorban a mokkában, hogy az említett trutymó öltönyhöz is felvette ezt a balfasz sapkáját. na akkor elnyomtam mert nem bírtam nézni lol ez a pali

Malp 2009.12.14. 12:47:42

ja én is pont azon gondolkodtam múlt héten a napló előtt, hogy itt már csak leveszi a sapkát élő adásban, amit ő vezet. de nem, ami kurvagáz. sztem lehet, hogy csak akar valami védjegyet magáról, azt jobbat nem tudott kitalálni:P
süti beállítások módosítása