wécésfüzet

Plakátterv 1.0

Íme az első plakátterv Endre jóvoltából. Ez még erősen változni fog, mind tartalmilag, mind formailag. Ebben kérem a segítségeteket. Tippeket, ötleteket várok, mi szerepeljen még rajta, hogy lehetne szerintetek figyelemfelkeltőbbé tenni. Marketing szempontból milyen dolgokat lenne érdemes elhelyezni rajta? Hogyan tegyük fiatalossá, mégis elegánssá, hogy komoly benyomást keltsen? Várom az ötleteiteket! Köszönettel: Robi

Malp 20 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr851602162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veghzol 2009.12.16. 14:51:36

Szerintem ezen már csak rontani lehet, fasza úgy ahogy van... jó minőségű fényes lapra kell nyomni azt csumi...szerintem

veghzol 2009.12.16. 14:52:28

ill lehetne csinálni kell 2 3 fajtát, hogy ne legyen uncsi:)

Malp 2009.12.16. 15:00:14

dehogy kell több fajta. mér legyen más kinn mondjuk sopronba mint szegeden? nem értem a rációt benn. vagy ha meg egy intézményen belül van több fajta az sem jó, mert ha egyfélével találkozik a szemed sokszor akkor jobban megragad, előbb odamész megnézni, hogy mi az isten ez itt

Kvazimir 2009.12.16. 15:10:45

Szerintem a helyszíneket nagyobb betűméretben kellene kiírni. A plakáton sok az üres hely, olyan felületek, amik nem mutatnak semmit.

Ha a logó feljebb lenne akkor a programoknak is nagyobb hely jutna.

veghzol 2009.12.16. 15:51:48

Mé Rob ha látsz egy cocacola plakátot akko tudod h cc mégsem hasonlít mindegyik amúgy a különböző plakátokon lehetne a háttér egy egy úti cél jellegzetes épülete, helyszíne stbstb

Malp 2009.12.16. 15:55:11

mindegy, elég egy fajta, az legyen fasza, kész

endreandras 2009.12.16. 16:02:41

jó de coca cola mondjuk kicsit más kategória mint robi még be sem indult cége. majd ha beindul lesz 8 féle reklám a tvben :D

Levy 2009.12.16. 17:03:56

nekem tetszik mindkettő. Főleg a fejetlen csaj a bőrönddel a második képen. Max annyi, de ez már tényleg csak a szőrszál-hasogatás kategória, hogy a felirat a tetején lehet nyugodtan másfélszer ekkora. Nekem begyün :)

endreandras 2009.12.16. 17:10:44

de akkora nem fér ki... vagy ha két sorba írom, vagy a logót lesz sokkal kisebb...

loisz 2009.12.16. 17:16:01

Hali!

Szerintem is nagyon fasza mindkettő, de abban tök igaza van Robiéknak, hogy fontos az egységes megjelenés, főleg azért, mert egy új dologról van szó, nincs mese bele kell égetni az emberek fejébe. Robi! Azt Te tudod, hogy mit szeretnél kihangsúlyozni. Nyilván az árat, mert ugye ott tudsz egyedit, kiugrót mutatni a piacon. Ezért én javaslom, hogy, azt kicsit "jobban told" az embereket arcába, hogy tényleg elhiggyék, hogy milyen kurva olcsó. Ezt szerintem jobban ki kéne domborítani, akár a szöveg részében is. A másik dolog abszolút személyes benyomás: engem sokkal jobban megfogott az a kép, ahol fekszik a csaj. Nyilván azért mert szívesen csinálnám, amit ő. Szerintem több olyan kép kellene, amin ilyen dolgok vannak (mulatság, élmények, pihenés) mert az első körben jobban felkelti az ember érdeklődését (annak ellenére, hogy mindkettő nagyon szép). Ja, és nekem még hiányzik egy fasza, ütős jelmondat, ami miatt kihagyhatatlannak érzem ezeket az utakat. Na húzok vissza anatómiát tanulni, remélem hasznát tudod venni 1-2 dolognak! Puszi
Eszti

kriszpi 2009.12.16. 17:37:52

szerintem a második nagyon zsírfeka lett! Színben, látványban, formában is... Ha mindenképpen akartok rajta változtatni, akkor max az ár mérete tényleg lehetne KICSIT nagyobb (nem pedig a nemzetközi csavargások felirat). Többfélét viszont semmiképp nem kéne, mert az (egy új cégnél) csak teljesen megzavarná az embereket... info is elég. a csaj képe tényleg jó ötlet. mennék!

kriszpi 2009.12.16. 17:42:13

ja igen! Eszternek abban is igazat adnék, hogy egy ütős szlogen nagyon sokat dobna! Valami rövid, 3 szavas fiatalos, poénos valami... (könnyű okosnak lenni a háttérből :D)

endreandras 2009.12.16. 17:52:25

na ez most már a 2.0 :D

Malp 2009.12.16. 18:02:47

Köszi a jótanácsokat, alakul ez folyamatosan. Eredetileg én a Nemzetközi csavargásokat szántam szlogennek, de Endre így csinálta, és ez így fasza, nem bántjuk. Szval ja akkor lehet kéne valami frappáns a Student Trip felirat alá. Ha van ötletek, ne habozzatok azt is megosztani, persze én is gondolkodom, lehet h betolok egy üveg burt, hogy jöjjön az ihlet:D

Malp 2009.12.16. 18:16:41

Azon gondolkodom, hogy az ne legyen rajta még, hogy ebben az árban már benne van a biztosítás is. Na meg talán oda kéne írni hogy Luxusbuszokkal.
Hmmm?

kriszpi 2009.12.16. 18:19:56

szerintem felesleges lenne több info. ha valaki felfigyel rá, úgyis megkérdezi emilben vagy telefonon a részleteket...

endreandras 2009.12.16. 18:39:52

szerintem valami ilyen vonalon kellene a weblapnak is mennie.. szerintetek? azt is majd szavaztatjuk? :D

Malp 2009.12.16. 18:48:08

mindenképp kikérjük a többiek tanácsát:)

Schwarz:) 2009.12.16. 21:08:13

az első az nem..:P a többi az fasza lett nagyon
süti beállítások módosítása