wécésfüzet

The Pacific

Spielberg és Tom Hanks új háborús 10 részes minisorozata melynek helyszíne a csendes-óceáni hadszíntér. Amerikában március 14-én indul a sorozat és meglepő módon már másnap startol magyarországon is " A hős alakulat" címmel. 

veghzol 4 hozzászólás
Címkék: video mozi zoli

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr571693655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszpi 2010.01.22. 20:36:41

ez tényleg meglepő! biztos nagyon tuti lesz, kár h nem szeretem a háborús filmeket :P

veghzol 2010.01.22. 20:38:38

Pedig az előző sorozatuk az elit alakulat is nagyon fasza szerintem. Azt sem láttad?

kriszpi 2010.01.22. 21:23:23

ööö.. elkezdtem, mert mindenki mondta, hogy baromi jó, de nem bírtam sokáig. pedig tényleg jó volt! ..csak nem nekem való kategória ... (ez leírva mennyire tréül "hangzik"! :D)

Malp 2010.01.23. 07:09:14

épp leszedtem az elit alakulat első részét pár hete hogy elkezdem nézni, de bazz, olyan a magyar hang hogy full hallani alatta az angolt is, és teljesen élvezhetetlen
süti beállítások módosítása