wécésfüzet

Teamgeist

Szerintem ez is jól sikerült adidas reklám. Ja és aaz oldal is űber, miután beléptél kijön, hogy 3 fejezet lesz és a mostani első 1954-ben a német- magyar meccset mutatja be. Elég keményen ábrázolja a magyarokat. Le is lehet játszani a meccset, de mire rájöttem, hogy a németekkel vagyok, a nagydarab smasszer magyarok 3-0-ra vezettek. Nem is bántam :) KLIKK

endreandras 3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr161696817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszpi 2010.01.24. 09:43:41

az!

(kirázott a hideg)

kriszpi 2010.01.24. 09:58:19

az!!! húúúú
és lesz 2., meg 3. része is!

(egyébként erre már kommenteltem, és megint nem jelent meg! nálatok is szokott lenni ilyen?)

kriszpi 2010.01.24. 09:59:05

és bazze a másodikkal együtt megint megjelent! na ez a kis rohadék! nem a béka!
süti beállítások módosítása