wécésfüzet

Végre egy kis bunyó

Tegnap este a története során először az Ebel rájátszásába kerülő Volán a szlovén Jesenicét fogadta, melyen sikerült elkapnunk egy elég fasza bunyót. Ezt megelőzően a szlovénok elég alattomosak voltak és ezt Nagy Gergő megelégelte:

-Egy a kettőben vezettem kapura a korongot, amikor a szlovén játékos elütötte a lábamat, ettől ki is csúszott a pakk. A földön fekve aztán fejbe vágott, odaszúrt a bottal. Ezek után - amit nem kellett volna - szóvá tettem, hogy ez miért is volt. Aztán kaptam egyet tőle, adtam is neki egyet, majd odébb korcsolyáztam. Ekkor ordibálták ketten, a kapusuk és ő is, hogy most már álljak bele, ne legyek olyan, mint egy kislány. Ledobta a kesztyűt, aztán ez lett belőle, kaptam is, adtam is pofonokat… A mérkőzésről összességében az a véleményem, hogy nehézzé tettük magunknak a győzelmet, ami a szív diadala volt. - videó lent.

endreandras szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr91725452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása