wécésfüzet

Golyóérett - Aldi Reklám

Annyira nem basz fel agyilag mint a maxiking, de azért úgy mégis ezt, hogy a büdös lófaszba gondolták. Miezmá? Miafasz van a kezében, hogynézmá ki a nyakkendőd te atyaúristen. Miért beszélsz német akcentussal ha a neved István Kovács??? Vajon rokonságban áll a vanishes Kováccsal? Milyen emberek vezetik ezt a kócerájt ha azt mondták igen ez a reklám ez gecijó az emberek imádni fogják és özönleni fognak a boltunkba...áztákurvamindenségit. És az a jó, hogy ebből sorozatreklámot akarnak csinálni mert már láttam a második részt.

veghzol 5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr21786809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszpi 2010.02.24. 17:50:13

XD ---> de ez az írásodra vonatkozik! :D

veghzol 2010.02.24. 18:37:17

:) gyűlölöm a magyar reklámokat

közélet 2010.05.31. 21:37:30

Mikrofon, nyakkendő, akcentus stb. ---> DIREKT ilyen béna. Erre nem gondoltál, okostojás? Q jól sikerült ez a reklám, nem szokásom, de most gratulálok a kreatívoknak! A reklámsorozatban van olyan rész, amin sírtam a röhögéstől. Nem vagyok bevásárlós nyugger, nem naon jártam eddig Aldiba, de e reklám hatására be fogok térni hozzájuk.

veghzol 2010.05.31. 21:44:22

@közélet: De gondoltam, hogy nem azért ekkora fos a reklám mert nem futja jobbra az Aldinak, és örülök, hogy neked tetszik, nekem viszont nem, sőt eddig a közvetlen környezetemben mindenkinek hasonló érzései voltak ezzel a reklámmal szemben mint nekem...

-=[ DeMoN ]=- 2010.11.30. 00:14:03

Itt talán pontosan ez a lényeg: Beszéljenek róla. A reklám szar. Talán nem véletlen. Negatív kampánnyal is frankó hírverést és márkanév-életbentartást lehet elérni. Nem hülyék csinálják a marketinget.
Aki szereti ennek a gnómnak a stílusát, annak ez a sorozat bejön. Idióta ruha, idétlen mikrofon, "életszagú" kérdések, "hétköznapiemberes" válaszok. Ezek az egyszerű agyba hamar bemásznak.
Hasonló volt a "Ki a király" Sziget reklám is. A fiatalok röhögtek, a felnőttek utálták. A legutóbbi Sziget-reklám jóval alulmúlta az előző évi cuccot. DE beszéltek róla.
Ez a pistakovács 2008-ban a Szigeten forgatott hasonló színvonalú "riportokat". Nézzétek meg a jutyúbon. Ugyanaz a kaptafa. Tetszik vagy nem, ezt még egy jó darabig nyomják majd az arcotokba... ;)
süti beállítások módosítása