wécésfüzet

...

NA, KELLETT NEKTEK TELEFONBETYÁRKODNI TI FASZOK. MÉG JÓ, HOGY MA fél6KOR FEL KELLETT KELNEM ÉS ERRŐL TUDTALAK BENNETEKET IS ÉRTESÍTENI...

veghzol 8 hozzászólás
Címkék: írás zoli

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr641835941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endreandras 2010.03.13. 15:28:48

engem nem de ismét bebizonyosodott, hogy kaposvári lakosok kicsit másképp fogják fel az ilyen dolgokat mint mások. tisztelet a kivételnek (kurci), de szerintem ő nem is igazi laposvári. minket három hete "zaklat" andris a betyár, de mégsem küldtük el a picsába meg faszoztuk le. jót nevettünk rajta és folytattuk mi is

veghzol 2010.03.13. 16:11:14

ezt a ti faszokat nem kell komolyan venni gyökérfejű:P

endreandras 2010.03.13. 16:30:28

hát zoli nem tudom. szerintem te kiakadtál és ennyi :D különben nem írtad volna le chatbe is meg ide is

veghzol 2010.03.13. 16:54:46

Kiakadni kiakadtam, mert fél 1kor felhívtál visitva, hogy kell e fasz, majd visszahívtalak mert nem tudtam, hogy mi a picsa van (tök komásan fel se fogtam a szitut) majd felvetted beleüvöltöttél megint, hogy kell e fasz és rámbasztad. Na akkor már eléggé felbaszodtam agyilag, mert rájöttem, hogy szopatsz és akkor fel akartam hívni a Krisztit, hogy jól kipanaszkodjam magam neki, hogy mekkora egy pöcs vagy erre felvette megkérdezte, hogy kell e fasz és ő is rámbaszta. Na most mivel alapból szarul alszom, és idegesen meg nehezen alszom vissza ezért egy órán át nem tudtam visszaaludni, plusz fel kellett kelnem fél6kor ami miatt meg megint ideges voltam mert nem tudtam lófaszt se aludni...de amúgy rosszul hiszed ha úgy gondolod, hogy ez miatt mérges vagyok rátok mert nem, csak fáradt voltam ennyi...:)

Malp 2010.03.13. 17:09:08

én meg azt értettem, hogy az mondja Andris: Robika te fasz(lehet ezt is mondta), erre írtam vissza, hogy Andris te fasz:)

endreandras 2010.03.13. 17:24:03

összefutottunk pallagi p-vel is az este folyamán és mindenkinek bejött Palotai. Gecijó volt

kriszpi 2010.03.13. 21:08:26

nagyon jó buli volt, kár hogy nem voltunk elég pörgősek hozzá :P
süti beállítások módosítása