wécésfüzet

...

Megnéztük az Alice-t akkora fostalicska mint az állat...még jó, hogy ingyen járunk moziba:)

veghzol 9 hozzászólás
Címkék: mozi zoli

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr21855643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endreandras 2010.03.21. 19:38:09

amekkora spur vagy, most sem vitted el Nikit +D-s verzióra. Kemény vagy csoki

kriszpi 2010.03.21. 19:39:22

pedig akkor legalább a látvány miatt fasza lett volna :D

veghzol 2010.03.21. 19:40:35

@endreandras: mivan? miért lettem volna spur. Basszunk ki egy olyan filmre 5-6 e forintot miatökömnek?

endreandras 2010.03.21. 20:21:21

mert te mindig spur vagy! az is voltál és az is leszel :D se avatar, se ez. tudod te egyáltalán, hogy milyen az a 3D? szerintem addig ne mondj vélemény az ilyen filmekről

veghzol 2010.03.21. 20:29:37

Képzeld Bandi tudom, hogy milyen a 3d, de szerintem rég gáz az ha egy film nézhetetlen 3d nélkül mert attól nem lesz jobb a sztori. Az, hogy spur vagyok hát örülök, hogy így belelátsz a pénztárcámba, és meg tudod állapítani mekkora keret áll a rendelkezésemre az ilyen dolgokra

endreandras 2010.03.22. 08:07:59

mivel a film minőségét szerintem a sztori és a látvány adja, ezért egy ilyen filmnél elég sokat jelent az hogy milyen minőségben, milyen körülmények között látod. biztosan sokkal nagyobb élmény lett volna 3d-ben, amit TUTIRA NEM TUDOD MILYEN MIVEL NEM VOLTÁL MÉG. én is azt hittem, hogy semmi extra, mert még sosem voltam, de mikor megláttam leesett az állam. Kaposváron hang kép vászonméret is elég ratyi lehet. 5-6ezer? Mikor ott voltunk nem voltál képes legyalogolni agy buszozni vele az ingyen moziba, csak ha mi leviszünk kocsival!!!!!

szerintem ha 20 embert megkérdezel kaposváron, hogy spur vagy-e 19 azt mondja h ja.

endreandras 2010.03.22. 08:10:04

de ezt ár megszoktuk, mert mindig is ilyen voltál

veghzol 2010.03.22. 08:12:34

Te nem tudom Bandi egyrészt miafaszt személyeskedsz, másrészt másnaposan nem sok kedvem van végigmászni a városon harmadrészt a nincs pénzem és a spurság között van különbség, de tudom te jobban tudod

endreandras 2010.03.22. 08:35:33

bocs Zoli, nem vagy spur. nekem amúgy semmi bajom sincsen.
süti beállítások módosítása