wécésfüzet

Breaking bad - ajánlom!

Elkezdtük tegnap ezt a sorozatot. Egy kibaszott unalmas kémia tanár csókáról szól, akinek van egy fia, és egy felesége - aki mellesleg terhes. Megtudja a forma, hogy halálos beteg, és pálfordulatot vesz az élete. Elkezd amfetamint gyártani, de persze a család tudta nélkül... Dráma + kevés akció, elég morbid humorral fűszerezve. Két részt láttunk, és alig várom a harmadikat!

Most kezdték amcsiban a harmadik évadot. Nem is értem, eddig mért nem hallottunk felőle!?!

kriszpi 5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr601880166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malp 2010.03.30. 15:20:22

na megnéztem két részt. rájöttem, hogy én már elkezdtem ezt a sorozatot egyszer, csak 10 perc után kikapcsoltam mer nem jött be. kár volt, tényleg érdekes lesz, bár eléggé hajaz a Nancyre. csak attól félek, hogy ezt is úgy csűrik-csavarják majd, hogy már ilyen blődség lesz belőle

kriszpi 2010.03.30. 15:31:55

sztem a színvilágon kívül semmi nancys nincs benne

kriszpi 2010.03.30. 15:33:19

meg persze a drogon kívül, de az is más kateg

Malp 2010.03.30. 16:06:50

ja meg elég kaka a minősége a felvételnek sajna

kriszpi 2010.03.30. 16:33:23

ja elég tré a minőég. nem tudom mért nem tették fel vmi jobban is
süti beállítások módosítása