wécésfüzet

Prágai mesék

Na ma van időm leírom a prágai túra történetét nagy vonalakban:) Kisebben nem tudom…

Kezdjük csütörtökön a storyt, azaz az indulás előtti nappal. Persze hogy nem tudtam sokáig aludni mert már akkor evett az ideg, hogy minden rendbe lesz e másnap. Eljött az este, ismertek, amúgy sem alszom el 2-3 előtt, most meg 3-kor kellett leindulunk pécsre. Ez így is lett, pakolgattam éjjel, majd 3-kor elindultunk Bencével, fater levitt. 4-re lenn is voltunk, busz már ott várt. Na ekkor már a sok kőből egy leesett, hogy legalább busz van. Buszosunk Lacibácsi azzal nyitott, hogy ő tegnap délután négykor tudta meg, hogy neki egyáltalán most jönnie kell, úgyhogy vázoljam fel lécci nagy vonalakba, mi is lesz a program. No ez már bizalmat keltett bennem egyből. Buszunk sem az volt, amit megrendeltem, de azt már megtudtam két nappal előtte. Kiderült, hogy a wc-sem jó, majd később, hogy a dvd lejátszó sem. Remek mondom! Ezek mind egy-egy rossz pont nekem, illetve a cégemnek.
Jól van, jöttek is szépen a népek, pontban 5-kor el is tudtunk indulni. Persze a másik buszos nem jött oda, azért el kellett menni kerülővel Bonyhádra, ami kapásból 15 perc csúszást okozott. Ott bepakolt az ember, plusz amit kértem, hogy legyen sör meg víz, azt is még be kellett rakodni. Ez ismét 10 perc csúszást jelentett. Na végre felmentünk a pályára, de akkor ismét meg kellett állni, mert ezek a balfaszok nem tankoltak meg előre, egy busz tankja 500 liter. Ez ismét 20 perc csúszás. Nekik persze mindenre az volt a válaszuk: mi csak tegnap tudtuk meg, hogy jönnünk kell. (egy hónapja leadtam az itinert a főnöküknek)
Megtörtént a tankolás, jól van, robogunk felfelé. Kb negyed 7 magasságában, egyszer csak mondja a másik sofőr: - Laci, állj meg, mindjárt leszakad a busz oldala. Megálltunk szépen a leállósávban, megnézték, jönnek, hogy meg kell állnunk valahol, mert így nem mehetünk tovább. Ekkor már kezdett eldurranni az agyam. Megálltunk egy kamionparkolóban, negyed óra alatt odadrótozták, a jobb hátsó kerék feletti takarólemezt.
Elindultunk, fél 8-kor hív a Zoli húga, hogy hol vagyunk már ott vár mindenki. Érdnél voltunk, mondom fél óra és ott vagyunk. Kibaszott nagy volt a forgalom, háromnegyed 9-re értünk oda a hősök teréhez. Leszállok üdvözölni a népet nagy mosollyal, gondolhatjátok milyen jól esett, hogy 20-an jöttek oda anyázni, hogy két órája várnak. Teljesen joggal persze.
Na elindultunk 9:09-kor pestről, ekkorra már a tervezett menetrend szerint Győrben kellett volna lennünk. De őket fel tudtam hívni, hogy ne jöjjenek ki mert késünk, meg ők amúgy is nagyon jó arcok voltak.
A kép a pesti indulás után készült, az arcokon jól látszik, a Kurva anyád! –fej

 

11:08-ra oda is értünk Győr mellé az autópályára, be is szállt mindenki, teljes a létszám végre. Átérünk a szlovák határon, álljunk meg matricát venni. Ugye mivel sofőrjeink magasan kvalifikáltak voltak, elfelejtettek egyből a határnál venni, gondolták, majd a következő benzinkúton. Ott mondták, hogy itt nem lehet, nem vágtuk miért, na majd a következőnél. Ismét megálltunk, ott mondták, hogy áhh, a határnál kellett volna, itt már felesleges, úgy is megbasztak. Király mondom, de hát úgy se én fizetem a büntit. A két észlény kitalálta, na majd a pálya végénél vesznek, hátha jó lesz visszamenőleg is. Én mondtam, hogy nem, de hát 70 iqt nehéz meggyőzni. Itt már elég idegesek voltak az utasok, hogy mi az istenért állunk meg ilyen gyakran, persze ismét joggal hőbörögtek.
Tíz perc múlva ismét megálltunk, immár Csehországban, hogy itt már ne kurjanak meg, vettem is matricát, laza 10 ropi volt.
Jól van mentünk, 5-re oda is értünk a hotelhez. Fél 6-ra megrendeltem az idegenvezetőt de mondtam neki, hogy fél 7 előtt nem érünk be, rendes volt, megvárt.
A hotelnél minden ment simán, korrektek voltak, szobák faszák voltak. Bár a hülyék engem egy 3 ágyas szobába raktak, holott egy ágyasat kértem. Ez azért gáz, mert az indulás előtti napon még 5-en akartak jelentkezni, így két helyet még el tudtam volna adni, no de mindegy.
Jól van, bementünk a belvárosba, ott várt már az idegenvezető, jó fej srác volt nagyon.
A tetemes csúszás miatt az idegenvezetést le kellett rövidíteni háromról két órára, plusz nagyon hideg is volt péntek este, úgyhogy fél9 fele be is fejeztünk az egészet, mondtam neki hogy akkor másnap legyen egy órával több.

 

Na, mondom akkor a népnek, hogy szabadprogram, 11-kor találkozunk a lónál. Bencéékkel, meg még páran beültünk az első helyre amit megláttunk, mert annyira fáztunk. Mondta az idegenvezető, hogy nagyon jók a rántott sajtjaik, na mondom azt kipróbálom. Röviden annyi hogy megtaláltuk kb a legdrágább helyet, mert három adag rántott sajtér, egy cordon bleu-ért, egy gulyásért, egy csirkemellért, egy rizottóért, három sörért, egy teáért, egy kóláér fizettünk 42 ezer forintot, és még nem is volt sok. Na mindegy, tanulópénz.
 
Visszamentünk a hotelbe, még lenn megittunk egy sört ismerekedtem a néppel, azt szunya.
Megjegyzem ez a szunya fél egykor kezdődött szombaton, én meg csütörtök reggel óta fenn voltam. Ez majd 40 óra fennlétet jelent, amit drogok nélkül senkinek nem ajánlok, mert higgyétek el fáj.
Hétig aludtam, ami kb. annyit ért mint egy sör 100 embernek, de hát menni kellett. Lementem reggelizni, amikor is egy negyed szelet kenyér lecsúszott a torkomon, ja azt nem mondtam, előző nap össz-vissz egy szenyát bírtam megenni az enyhe idegesség miatt. A reggeliről még annyit, hogy olyan kaják voltak, hogy befostok. Konkrétan szinte minden volt amit el lehet képzelni, 6 féle gyümölcslétől kezdve, a pástétomokon át a ráksalátáig. A kaja nagyon rendbe volt.
Elindult a szombati idegenvezetés, srác odajött a hotelhez szval már befelé is magyarázott mindenről a buszban. Jól van várnegyed, kultúrahegyek. Ez tartott fél 4-ig, majd szabad programot adtam, és 7-kor megy vissza a busz a hotelhez. De ugye sokan jöttek, hogy benn akarnak maradni estig, úgyhogy mondtam, hogy jól van, beküldöm a busz fél éjfélkor is.
Kb. 15-en visszamentünk a hotelbe, azt a jobb arcokat áthívtam hozzám piálni.

 

 

Ment is ez 11-ig, amikor is mentem le, kiadjam a buszosoknak az ukázt. Az öreg már lenn várt a busznál, mondja, hogy gond van, beálltak elénk úgy az oroszok, hogy pont nem fér ki a buszunk. Na ez megint egy oldalba mesélhetném, mik voltak, a lényeg az lett, hogy nem tudtunk bemenni, így ki kellett metrózniuk a népeknek, amiért természetesen megint engem voltak felelősségre. De hálisten a normálisabbja minden bibinél látta, hogy nem én vagyok a hibás. Vissza is értek metróval, előbb mintha busszal jöttek volna, ráadásul jegyet se kellett venniük.
Másnap reggel megint bementünk, fél 1-ig szabad programot adtam, aminek keretében páran ellátogattunk Európa első sexmúzeumába.

 

Ez itten az aranyeső-szék

Majd indultunk haza. Hazafelé kis kerülővel jöttünk, hogy be tudjuk iktatni egy Kutna Hora nevű helyet, ami egy pici kápolnát takar egy kisvárosban. Érdekessége az, hogy a kápolnát több ezer ember csontja díszíti, de beszéljenek inkább a képek:

 

 

Eztán már irány haza, visszafele Ausztriának jöttünk, mert még volt egység az autópályamatricagépen, hálisten annyi, hogy nem kellett vennem, ezzel spóroltak nekem 45 eurot.
Átérünk a magyar határon, megállunk, hogy vesz a sofőr itthoni matricát. Oda is adtam neki a pénzt. Megvolt, elindulunk, 10 perc múlva rájön ez a balfasz, hogy a másik busz rendszámát mondta be, elkezdi keresni a számlát. Ekkor következett a legjobb, nem találta a tankolásról szóló 140 ezres számlát, amivel ugye nem fog tudni elszámolni a főnökének. Itt már szakadtunk a Bencével, mert már komédiába illő volt ez a két szerencsétlen. Plusz erre rájön az itteni 60 ezres bírság a matrica miatt és a szlovák bírság, majd ugye megvette még egyszer a matricát, hátha úgy jó lesz. (nem)
Kiraktunk négy embert győrbe, hármat tatabányán. Kezdtem megnyugodni, jól van, lassan hazaérünk nagyobb gond nélkül.
Elszóltam
Budaörsnél, ott az ikea fele egyszer csak hatalmas robbanás, nagy sikítás: jobb hátsó dupla defekt, 22.27 perckor.

 

Leszáll mindenki, az autópályára, ekkor már eldurrant az agyam, borzasztóan elkezdtem üvölteni a sofőrökkel. Azok az utasok, akik eddig is „kedvesek” voltak, most már úgy néztek rám, mintha kb. Endre nézne Fletóra.
Hát mondják a sofőrök: - ez innen mán nem megy sehova.
Hálisten a hárklisabb 5 csaj pesti volt, jöttek szülők, rendeltem taxit, ill. megállt egy helyi járatos busz és bevitt sokakat.
Volt négy idősebb utas, értük feljött a fiúk, kicsengettem nekik a benzint.
Na de 12-en ott maradtunk, a buszosok állítása szerint jön is a mentesítő járat Pécsről, két óra és itt van. Ott volt pont a Tesco, de hogy jussunk át mivel ugye a pálya mellett nagy kerítés. Na jött egy 120 kilós srác azt felszaggatta alul, átmásztunk. Leültünk a tescoba, faszom, elkezdtem már inni.
Meg is jött a busz „két óra” alatt (négy!)
Szóval hajnali 5-re értünk pécsre. Valaki ment dolgozni keszthelyre 9-re. Lol
Szerencsére szinte mindenki jó fej volt, és mondták, ezek ellenére jól érezték magukat, és milyen vicces lesz ezt később elmesélni.
Összességében azt mondom sikerült minden, amit elterveztem, ami bibi volt, az meg mind a buszosok sara, de hát nem is fizettem ki őket rendesen.
Ezeket a gyermekbetegségeket meg következőleg már nem követem el, van is már új buszos cégem, ahol is jól alaposan megnéztem a buszokat. Full újak!

 

Rengetegen kérdezték, hogy lesz e Amszterdam mert az is érdekelné őket, úgyhogy el is kezdtem azt szervezni. Kicsit hosszabb az út(22 óra), de ki lehet bírni.
 
No mára ennyit, köszönöm a figyelmet!
Malp 4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr41951292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszpi 2010.04.26. 08:53:42

emlékezetes volt! annyira előttem van a síkideg fejed! :D miket néztetek még meg?

loisz 2010.04.26. 09:01:56

Robika!

Először is gratulálok, hogy túl vagy rajta.
Másodszor: ezt a céget nem, hogy rendesen nem kellett volna kifizetni, hanem egyáltalán nem szabadott volna fizetni nekik egy fillért sem!
Mia francot képzelnek ezek magukról?
Fúúú, de felbosszantott ez most...
Ha volt szerződés, akkor azt kb. minden pontjában megszegték.
A cég vezetője mit bírt mondani?
És mi az egyáltalán, hogy elfelejt matricát venni a sofőr, és ezért a te programod csúszik?
Így járt, majd levonják szépen a fizetéséből a büntetést, és legközelebb beveszi a kavingtonját.

Malp 2010.04.26. 10:10:31

köszi, majd még mesélek
most rohannom kell pestre, ahol is németül! kell tárgyalnom a cég fejével, hát érdekes lesz:P

Hartsa 2010.04.26. 20:32:50

Kemény a Sztori ;) látod látod én majd akkor megyek ha már minden kiforta magát. Amúgy respect hogy levezényelted.
písz
süti beállítások módosítása