wécésfüzet

Hajrá Endre:)

www.femina.hu/sztar/hirek/jeremy_jackson_baywatch_hobie_most_fotok 

loisz 3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr961969591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veghzol 2010.05.02. 21:16:00

Olyan büszke vagyok:)

loisz 2010.05.02. 21:29:54

@veghzol: Szerintem olvasd végig a cikket, és nem leszel:)

endreandras 2010.05.03. 08:59:27

Ezt mind a részeges, drogos, lecsúszott apámnak köszönhetem, aki kisgyerek koromban elvitt piálni, bulizni magával. De Én megelégeltem, és elvonóra mentem. Elegem lett abból, hogy apámmal van tele a netes média, hogy mennyire be van baszva NON STOP! Nem akarok ilyen apa. nagypapa lenni!!! Én változni akarrooooook!!!!!
Ja és a korai magömléses munkát is apu szerezte azért ilyen büszke a hülyéje.
süti beállítások módosítása