wécésfüzet

DSK Fest

Andris ajánlotta ezt a helyet, hogy milyen fasza lenne ide menni, bulizni ilyesmi mivel a bulikra a belépés díjtalan. A  szállás képeit látva nem a mi pénztárcánknak való, de van egy füredi cimborám aki esetleg olyan helyeket ismer amiket mi a neten nem találnánk meg soha. Magyarul OCCSÓ SZÁLLST! Ez délután kiderül szerintem.... Kattaképre

endreandras 7 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr692111226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malp 2010.06.26. 12:07:16

Mikiék múlt héten voltak itt legénybúcsún. Na igen, nekik való a hely.
Az oké, hogy nincs beugró sehova, de 10 ropi egy pezsgő, 1500 egy sör, meg ilyenek.
No meg tele van kafferekkel meg kocsogokkel.
Meg én ilyenkor nem dittyózni akarok, hanem ülni a tűz melett stb...

endreandras 2010.06.26. 12:18:30

az, hogy egy olyan helyre megyünk ahol még pluszba van néhány szórakozási lehetőség, nem hiszem hogy hátrány... pezsgőt nem szeretem, inni nem ott akarok előtte jól bebaszunk. de ez nem jelenti azt hogy kötelező lenne odamenni és a tűzrakás is megoldható lenne a szállásnál.

kriszpi 2010.06.26. 12:46:23

Bandival vagyok egy véleményen. ez csak egy plusz lehetőség, ha nincs kedvünk, vagy szar, nem megyünk.

Malp 2010.06.26. 12:51:45

akkor lássuk a szállásokat

endreandras 2010.06.26. 12:53:16

@Malp: ezt csak én feltételezem, hogy mivel ő ott élt, ott nőtt fel, valszeg tud fasza nekünk való szállásokat. még nem beszéltem vele... amint tudok valamit írok

kriszpi 2010.06.26. 13:45:24

:D én már annyira várom! tök lapos eddig ez a nyár...
süti beállítások módosítása