wécésfüzet

nyaralás

na felhívtam a délipart nagyjából összes szóbajöhető szállást, ezt találtam, amit ki is adnak 3 napra

http://www.zimmerinfo.hu/balatonkeresztur/ludas/hu.htm

a problematika itt a következő:

Kedves Robert.
A szállást csak 14.-től tudom biztosítani, mert az előző vendégek szombaton reggel mennek ki a lakásból.Amennyiben ez igy megfelel, akkor rendelkezésdükre tudom biztosítani, 14.-től, akár egy hétig is.
Az ár 3000 Ft / nap/ fő + 260 Ft napi kurtaxa.
 
Amennyiben megfelel, kérem jelezze, hogy a foglalás részleteit megbeszéljük.
Üdv Szécsi Zoltán

majd egy következő emailben:

Kedves Róbert.
Még  egy megoldás lehetséges a nyaalásauk érdekében, hogy13.-án 10 főt tudunk fogadni, a többi személyt 1 nappal késöbb mert ahogy előzőekben írtam, a korábbi vendégek 14.-én távoznak a szállásról.
Beszéljék meg és kérem jelezze döntésüket.
Üdv Szécsi Zoltán

de mivel úgy is 11-en vagyunk, csak elférünk valahogy, és akkor szombat reggeltől miénk az egész udvar meg a medence

ha kell ez van, ennyit tudtam tenni, kollégium van a déli parton is

ave

Malp 12 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr772134800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszpi 2010.07.07. 09:24:07

? ? de most mi? ? 13-án mehetünk, de 14-éig még vannak ott?

kriszpi 2010.07.07. 09:36:52

110 km-re lesz nekünk a nyaralás, ha ezt a balatonkereszturit választjuk ,
168 km a pestieknek,
70!!!! km kaposvárnak.
az utóbbinak füred lett volna 85 km vagy mennyi...de az messze van, pestnek a 168 nincs?...

nem azért írtam, mert nekünk ez nem jó, hanem csak, hogy ez kicsit fura...

Schwarz:) 2010.07.07. 10:08:46

Balatonfüred 135km innen..:P de nekem tök mindegy, mondjuk ha belegondolsz előző években mindig mi utaztunk 140-150km-eket ti meg 20at vagy a pestiek 60at, viszont balatonkeresztúron nincs annyi (azaz semmi) szórakozási lehetőség mind b.füreden az tuti

kriszpi 2010.07.07. 10:24:39

ird be utvonaltervezőbe. komppal 85 km, de nem kötekedni akarok, nem akarok füredre menni, csak azért írtam le az adatokat, mert állandóan sír a szátok, ha valahova menni kell. mi nem emlékszem, hogy rinyáltunk volna bármikor ilyesmiért...

Malp 2010.07.07. 10:36:01

kollégium van siófokon is, minek menjünk fel az északi partra?
és nem azért találtam ezt mer ez nekünk közel van, hanem mert ez van

kriszpi 2010.07.07. 11:08:59

ha figyelmesebben olvasnád a kommenteket meg üzifalat, meg régebbi beszélgetéseket, akkor ezt nem írtad volna, és értenéd, hogy mért írtam, amit írtam.
de oké, nekem jó ez, nem ezen volt a lényeg.

endreandras 2010.07.07. 17:02:11

most tényleg a koleszon lovagoltok??? baszki span kérdezte milyen igényeink vannak.. hát mondom a legfontosabb h olcsó legyen mert nem kell a pompa. vagyis kell a pompa mert rájövök mindig h gecinagyok az igények csak aztán mikor kiderül h 4ezer egy éjszaka, akkor nem én vagyok az első aki elkezd anyázni az árak miatt.

megkértem havert, hogy érdeklődjön medencés 12 fős nyaralóra Zamárdiban, Siófokon és igen Füreden.

veghzol 2010.07.07. 17:35:18

Nyugodság legyen...szerintem egy a lényeg, hogy legyen egy közös hely ahol lehet piálni főzni stb. és aki akar az el tudjon vonulni (ne úgy mint tavaly, hogy arra kell felébrednem, hogy 3 bőrnadrágos tetovált állat bámul rám meg Lupitára, akit az argentin motoros körutamon szedtem össze:))

endreandras 2010.07.07. 18:28:54

XD XD XD kemény volt... találtam egy oldalt a haveromon keresztül ahol gecijó házak vannak és nagyon nagyok.
majdnem lett egy 4 szobás, 12 fős, hatalmas udvarral 30ezerért/nap, csak aug 14ig ki van véve :P de mondta a srác, hogy sok ilyen és ehhez hasonló pecók vannak...

veghzol 2010.07.07. 19:05:01

@endreandras: Na az fasza lett volna...akkor lehet lesz még később valami vagy ha más nem eltoljuk egy héttel és megyünk oda:)

Levy 2010.07.08. 16:35:22

Hi, nekem mindegy, amit mondtok azt elfogadom. Igazából a távolság és költség kérdésében ne legyünk spúrak, elvégre egyszer egy évben sztem mindenkinek belefér. Nem egy hatalmas áldozat. Vagy tévedek?
süti beállítások módosítása