wécésfüzet

Aztakurva

Komolyan leizzadtam míg végignéztem. A felénél már gondolkodtam, hogy kinyomom, de gondoltam bajom nem lehet, de úgy rettegtem, mintha ott lennék. Nyilván ha vki nem olyan tériszonyos mint én nem gáz, de pfff. Hogy lehet ezt a munkát idegileg bírni...
Mikor már azt hiszed felért, nem, még mindig van vissza. Vagy ez csak nekem volt ilyen sokk?:)
Full screenben nézzétek!

Malp 1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr532298910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endreandras 2010.09.16. 09:17:38

nekem már csak itt jelenik meg: www.youtube.com/watch?v=g_hFNjNuGP4
amúgy Kriszti biztos nem bírná :D :D :D
süti beállítások módosítása