wécésfüzet

Sziasztok!

Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek, hiányoztok kurvára, egyre nagyobb szelet tépődik ki a szívemből hogy nem látlak titekeket, de sosem huny ki a fény, hogy régi emlékeinket felidézve örökre együtt érezzük közösségünk minen porcikáját. Nudli, te hiányzol a legjobban, veled mindig megértettük egymást, ha erre jársz ugorj be egy sörre! De ti, humanoid társaim hiánya is félszeggé teszi kedvem, igyekszem alkalmat találni, hogy ismét a kanapétokon aludhassak! Külföldön tartózkodó barátaim, most hozzátok szólok: tudom, hogy nehéz kint, de higgyétek el, hamarosan jobb lesz, és ti is hazatérhettek kényszerű számüzetésetekből, mert minden pompás lesz, ebben a lassan tökéletes országban! Petike hétfőn találkozunk, ill megyünk be Jumurdzsákhoz a kórházba, de addig úgy is beszélünk félóránként. Ajándék özönt mindenkinek, én már kaptam 3 hegynyi 43-as fekete zoknit.

Puszi

Robi

Malp 5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wecesfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr902536075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veghzol 2010.12.24. 16:32:13

Milyen régi lehet ez a kép?

kriszpi 2010.12.25. 10:53:59

pf... Somssich-ban készült, és ez még az én szobám volt, ugyh 5 körül van. dobozasztal?! :D mindig behuppadt..

Malp 2010.12.25. 12:22:02

Petike a legkeményebb, ahogy sapkája alatt mélyen gondolkodik:P

Schwarz:) 2010.12.26. 10:33:18

Figyeltem vmit, a zöld ködből. :P Szokás szerint.

veghzol 2010.12.26. 14:17:07

Azt a videót kéne megkeresni amikor én felügyelő voltam ti meg örültek:)
süti beállítások módosítása